joi, 21 iulie 2011

Crema de corp Giordani Gold, una dintre preferatele mele

          Crema de corp Giordani Gold este probabil singurul produs de la Oriflame care imi place foarte mult si pe care il voi recumpara. Am primit aceasta crema cadou acum ceva timp si desi credeam ca nu ne vom intelege bine, in scurt timp s-a transformat intr-una dintre cremele mele de corp preferate.

         Crema este ambalata elegant, desi nu foarte practic, intr-un borcan de 250 ml.
         Are o textura foarte fina si intra foarte repede in piele. Dupa aplicare, pielea ramane catifelata si hidratata. Efectul se mentine si a doua zi.

         Formula este non-grasa, asa ca va puteti imbraca imediat dupa aplicarea cremei.

        Parfumul cremei este unul puternic si de aceea o folosesc doar seara, cand nu am alte planuri, pentru ca mirosul sau sa nu se intrepatrunda cu cel al parfumului pe care il port. Nu imi place mirosul, insa ador textura acestei creme si hidratarea foarte buna pe care o asigura pielii mele.
        Crema costa 28 ron, dar de obicei gasiti promotii in cataloage si o puteti lua la un pret mai bun. Borcanul are 250 ml. Mie imi ajunge in jur de 5 saptamani. Giordani Gold nu este la fel de buna precum Neutrogena (review AICI), lotiunea cu care compar toate celelalte produse hidratante pentru corp.

        Este, insa, una dintre cele mai bune creme incercate de mine pana acum si cred ca ar intra intr-un top 3 al lotiunilor mele de corp preferate. Pretul este unul accesibil iar acest lucru este un plus.
       In gama Giordani Gold mai gasiti apa de parfum, crema de dus, deodorant roll-on, parfum solid. Eu am incercat doar aceasta crema si ma voi limita la ea, pentru ca parfumul sau puternic nu ma tenteaza si cu siguranta apa de parfum nu mi s-ar potrivi. Pentru a comanda aceasta crema, puteti contacta un reprezentant Oriflame. Recomand!

Daca sunteti in cautarea unei lotiuni de corp, am mai scris despre:
  • lotiunea de corp Neutrogena, pe care eu o ador - review AICI;
  • lotiunea de corp hranitoare Happy Time de la Nivea - review AICI;
  • lotiunea de corp Embrace The Body White Floral & Musk - review AICI;
  • lotiunea de corp Mandarin Delight de la Rituals - review AICI;
  • lotiunea de corp Lancome Magnifique - review AICI;
  • sufleul de corp Miss Dior Cherie de la Dior - review AICI;
  • uleiul de corp Nivea cu ulei de avocado - review AICI;
  • lotiunea crema delicata cu actiune tripla de la Nivea - review AICI;
  • lotiunea de corp cu rodie si cirese de la Elixir d'Aromes - review AICI;

11 comentarii:

  1. eu am giordani wite gold,si ala e buuun,acum ma gandesc la divine...:D

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Morphine, alte creme de corp de la Oriflame nu am incercat, dar mi-ar placea sa incerc White Gold!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ! De obicei cremele de corp sunt ofertate in cataloage...mai nou este la 15 lei...Si pe mine m`a deranjat mirosul puternic de la Giordani Gold asa ca am trecut pe Milk and Honey, cea din urma hidrateaza muuult mai bine pielea mirosul este placut si extrem de discret, nicidecum intepator precum cel Girodani..iar cantitatea aceasi :)..
    O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu am avut aceasta crema acum multi ani si tin minte ca mi-a placut mult textura si faptul ca intra repede in pielea si desigur pielea hidratata pe care o aveam atunci cand foloseam crema

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Andreea Ioana, multumesc pentru informatie! Nu am incercat alte creme de la Oriflame, dar iti multumesc de sugestie...cremele de corp sunt o pasiune pentru mine si probabil ca o voi incerca si pe cea recomandata de tine, pentru ca sunt mereu in cautarea unui produs hidratant pentru corp! O zi buna si tie si multumesc ca ai trecut pe aici!

    @ Beauty-s, ma bucur ca ti-a placut, aceeasi senzatie de piele hidratata am si eu cand folosesc aceasta crema! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am avut nici-un produs de la Oriflame :( Sunt si putini reprezetanti..

    RăspundețiȘtergere
  7. @ It's Friday Somewhere, sunt mai putini decat la Avon, intr-adevar. Eu am cativa in zona. Produsele se pot comanda si online, dupa site-ul Oriflame, poate iti vei comanda de acolo daca vrei neaparat ceva :). Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nici eu nu am produse de la oriflame , si nici nu vreau. Adica nu ma tenteaza . Am avut odata un ruj si scria ca este mat in catalog , cand defapt , ce sa vezi , era sidefat-metalic ( ce urasc eu mai mult si mai mult). De atunci s-a cam intrerupt legatura cu ei

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Andra Malin, asta este riscul cu comanda din cataloage. Nu am avut machiaj de la Oriflame, in schimb mi-am mai luat de la Avon si niciodata nu a fost nuanta pe care ma asteptam sa o gasesc, nici la rujuri, nici la oja. De la Oriflame am incercat foarte putine produse si ce mi-a ramas in minte ca foarte bun si o folosesc si acum este crema aceasta. In rest,nu stiu cat de bune sunt produsele, dar am auzit lucruri bune despre ele...te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. CREMA GIORDANI WHITE GOLD CHEAR ESTE BUNA INTRA REPEDE AI PIELE SI ESTE SI ACESIBILA SI O SA CONTINUI CU EA PARFUMUL ESTE PREA TARE NU SUPORT AM MAI LOAT SI ALTE PRODUSE DE LA ORIFLAME VA PUP DANIELA

    RăspundețiȘtergere