luni, 20 iunie 2011

Lotiunea crema Nivea - hidratarea perfecta pentru zilele de vara

      Nu voi scrie o postare despre cat de important este sa beti minim 2 litri de apa zilnic, pentru a va hidrata indeajuns, ci despre o lotiune de corp de la Nivea ce m-a surprins placut.

      Lotiunea crema delicata cu actiune tripla de la Nivea este creata pentru pielea uscata. Promite o hidratare de durata, de 24 ore. Contine Unt de Shea, extract de Ginkgo si Vitamina E.


      Tubul are 250 ml, este foarte practic. Sunt cateva puncte tari ale acestei lotiuni care ma determina sa o declar foarte potrivita pentru vara:
  • are o consistenta usoara, de lapte de corp, si se absoarbe foarte rapid in piele, fara sa o lase uleioasa sau imbacsita;
  • pielea este hidratata; efectul nu dureaza 24 de ore, cum spun producatorii, insa eu am fost multumita de nivelul de hidratare si de aspectul pielii dupa aplicarea lotiunii;
  • are un miros discret si foarte placut, care nu se mai simte dupa aplicarea lotiunii pe piele;
  • se consuma greu; surprinzator, am tubul de aproximativ o luna si estimez ca imi va ajunge inca doua saptamani;
  • pretul este unul avantajos, de aproximativ 18 ron pentru 250 ml de produs;
  • lotiunea se gaseste si in varianta de tub de 400 ml.
        Nu ii gasesc minusuri acestui produs, mi se pare o lotiune usoara, perfecta pentru vara. Nu as opta pentru ea iarna, cand pielea are nevoie de un plus de hidratare.
        Nu cred ca este cea mai buna alegere pentru o piele foarte uscata, pentru ca nu este o lotiune intens hidratanta, chiar daca asa scrie pe ambalaj.


Sa aveti o saptamana buna!


Daca sunteti in cautarea unei lotiuni de corp perfecte pentru voi, am mai scris review-uri despre:



  • lotiunea de corp Neutrogena, pe care eu o ador - review AICI;


  • lotiunea de corp hranitoare Happy Time de la Nivea - review AICI;


  • lotiunea de corp Embrace The Body White Floral & Musk - review AICI;


  • lotiunea de corp Mandarin Delight de la Rituals - review AICI;


  • lotiunea de corp Lancome Magnifique - review AICI;


  • sufleul de corp Miss Dior Cherie de la Dior - review AICI;


  • uleiul de corp Nivea cu ulei de avocado - review AICI;
  • Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu