marți, 12 iulie 2011

SPA acasa: Rituel Tonificante de la Elixir d'Aromes

       Intotdeauna mi-au placut cosmeticele care prin denumirea lor m-au dus cu gandul la o experienta SPA, la relaxare si la arome ce incanta simturile.

      Una dintre descoperirile placute in acest sens o reprezinta produsele de la Elixir d'Aromes. In Romania, produsele se gasesc in Sensiblu. Nu stiu pretul exact, dar daca nu ma insel, costa in jur de 23 lei (cel putin asta mi s-a intiparit in minte dupa o privire aruncata spre raftul cu aceste produse in farmacie).
     Produsele se pot comanda si on-line, de AICI, insa nu am incercat personal site-ul. Eu nu le-am achizitionat din tara.

      Elixir d'Aromes au diferite arome imbietoare (rodie si cirese, miere si ghimbir, cocos si macadamia, flori de cacao - cat de bine suna toate!), insa eu am optat pentru spumantul de baie si lotiunea de corp cu rodie si cirese, in principal datorita culorii absolut superbe pe care o au. Cele doua sunt parte dintr-un Rituel Tonficante si promit sa lase pielea tonifiata si ferma.
     Ambele produse au un ambalaj practic si igienic, de tip tub, insa sunt putin prea mari pentru a fi luate in bagajul de vacanta.


     Spumantul de baie are 500 ml. Poate fi folosit atat ca spumant, cat si ca gel de dus. Imbraca, intr-adevar, corpul intr-o spuma abundenta, ce lasa pielea catifelata. Miroase superb! Este o experienta cel putin interesanta si mirosul este cel ce ma revitalizeaza instantaneu si ma binedispune.


      Lotiunea de corp are o textura usoara, ce se absoarbe usor in piele. Tubul foarte practic are 250 ml. Din nou, mirosul este imbatator.

      Desi nu sunt adepta produselor cu miros puternic, acestea imi plac foarte mult, poate si pentru ca nu am mai intalnit aceasta combinatie la nicio lotiune de corp.

      Pielea ramane catifelata si senzatia se pastreaza si a doua zi. Este una dintre lotiunile mele preferate. Singurul dezavantaj? Se consuma repede. Poate prea repede, in conditiile in care mi-as dori sa ma las rasfatata asa in fiecare seara.
       Despre eficienta ritualului de tonifiere nu stiu ce sa zic...pielea mea arata destul de bine, asa ca nu am folosit aceste produse in scopul tonifierii. Pot spune ca hidrateaza pielea, dar nu fac minuni in rest.

      Eu voi recumpara aceste produse, dar data viitoare presimt ca voi opta pentru gama cu flori de cacao - Rituel Rigenerante.  Eu, mirosind a ciocolata...este tot ce mi-as putea dori!


Ati incercat produsele Elixir d'Aromes? Va tenteaza?

2 comentarii:

  1. O sa caut si eu in Sensiblu, m-ai facut curioasa cu gama cu flori de cacao:D

    RăspundețiȘtergere
  2. @ It's Friday Somewhere, daca incerci produsele cu flori de cacao, sa ne spui cum ti s-au parut! :*

    RăspundețiȘtergere