miercuri, 8 iunie 2011

Ce nu mi-a placut la uleiul de corp Nivea cu ulei de avocado

      Mi-am cumparat acest ulei din curiozitatea de a testa un alt ulei decat clasicul Johnson's, cu care de altfel m-am inteles excelent de fiecare data cand l-am cumparat. Cu uleiul de la Nivea se pare ca nu voi dezvolta aceeasi relatie de prietenie.


     Uleiul delicat pentru corp de la Nivea este dedicat pielii foarte uscate, aspre si promite sa o faca mai neteda, mai hidratata. Nu stiu daca ar reusi sa faca asta, pentru ca nu hidrateaza deloc nici macar o piele normala ca a mea.
     Nu va voi da detalii de pe prospect pentru ca intre timp s-a sters din cauza uleiului pe care inevitabil l-am pus si pe tub atunci cand l-am aplicat.

     Ce imi place la acest produs este ambalajul...uleiul se afla intr-un tub care are o deschizatura foarte mica prin care curge uleiul. Chiar si asa, am facut risipa de produs si din 3 aplicari, am folosit o treime din el. 

     Senzatia de catifelare de 24 ore nu exista...trebuie sa recunosc ca dupa ce il aplic, pielea arata bine, dar este un efect de moment.
     "Perfectiunea" vine din faptul ca pielea pastreaza un luciu discret (ca sa fiu mai exacta, eu aplic uleiul pe pielea umeda, masez pielea, il las 6-7 minute apoi il sterg cu un prosop...altfel as imbacsi totul in jurul meu si oricum nu ar avea nicio relevanta sa las uleiul in exces pe piele). Dimineata, insa, pielea se simte la fel ca in zilele in care nu aplic nicio lotiune, crema sau alt produs de acest gen.

     In plus, nu imi place mirosul absolut deloc. Nu stiu cu ce sa il aseman, insa nu m-am putut obisnui cu el.

     Tubul are 250 ml, trebuie folosit in maxim 12 luni de la deschidere, lucru usor de realizat avand in vedere ca se consuma repede, costa aproximativ 20 ron. Cu 20 ron va puteti lua o crema mult mai buna, cred eu.

     Ingredientele sunt paraffinum liquidum, caprylic triglyceride, persea gratissima, parfum.

     Pentru mine a fost o dezamagire, nu il voi mai cumpara...in locul lui, nu am revenit la Neutrogena, inca sunt dispusa sa mai incerc alte creme sau lotiuni, asa ca mi-am cumparat laptele de corp Nivea cu unt de shea. Despre acesta, intr-o postare viitoare!

Daca sunteti in cautarea unei lotiuni de corp si nu v-ati decis, am mai scris despre:

  • lotiunea de corp Neutrogena, pe care eu o ador - review AICI;
  • lotiunea de corp hranitoare Happy Time de la Nivea - review AICI;
  • lotiunea de corp Embrace The Body White Floral & Musk - review AICI;
  • lotiunea de corp Mandarin Delight de la Rituals - review AICI;
  • lotiunea de corp Lancome Magnifique - review AICI;
  • sufleul de corp Miss Dior Cherie de la Dior - review AICI;
      Ce credeti ca ar trebui sa pun in continuare pe lista de "teste", in materie de lotiuni de corp?


Sa aveti o zi placuta!


9 comentarii:

  1. Uleiul de corp se aplica cel mai bine exact dupa dus, pe pielea uda, iar abia apoi stergi cu prosopul.Nu ramane senzatia de ulei si hidrateaza foarte bine pielea. Incearca si asa! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anonim. Asa fac si eu. Am spus umeda in loc de uda, insa il aplic exact dupa dus, il masez, apoi sterg cu prosopul. Si chiar si asa, nu mi s-a parut nimic special la acest produs. Cu Johnson's, intr-adevar, nu ramaneam lipicioasa si pielea era hidratata. Cu Nivea, nu se intampla asa, cel putin in cazul meu. Multumesc oricum pentru sugestie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu folosesc Johnson's Baby de foarte multi ani si mi se pare the best. Si eu am tendinta sa mai cumpar cate unul nou dar revin intotdeauna la Johnson's Baby pentru ca e cel mai bun.
    Frumos review.
    PS: Te-am descoperit din greseala dar o sa mai revin cu siguranta pentru ca imi place cum scrii.
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Just_Me, iti multumesc tare mult! Ma bucura cand aud cuvinte frumoase despre ceea ce scriu :D!
    Curiozitatea feminina ma indeamna sa incerc diverse produse, insa nici eu nu le uit pe cele bune si intr-un final revin la ele! Te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Te contrazic..eu il folosesc de ceva timp si tot ce pot spune e ca atunci cand il aplic imi face ca pielea sa arate stralucitoare si fina la atigere...iar despre miros,imi place f mult cum miroase..acuma depinde de gusturi..eu il recomand

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Mihaela, desigur, fiecare cu gusturile sale, eu nu m-am inteles bine cu acest ulei, dar ma bucur ca tie ti-a placut!

    RăspundețiȘtergere
  7. Tocmai am cumparat acest produs, pt ca am pielea fff uscata din cauza expunerii intense la soare fara a folosi crema de protectie. Ce pot sa spun este ca miroase minunat (in conditiile in care eu sufar de alergii respiratorii si folosesc inhalator permanent, deci e un lucru foarte important) si catifeleaza incredibil, cum nu a reusit nici o crema si nici uleiul Jonson pe care l-am mai folosit cateodata. cred ca e important sa-l folosesti conform instructiunilor. Personal il recomand fff calduros.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca tie ti-a mers bine cu acest ulei! Eu nu l-am recumparat. Am un alt ulei acum, cu ulei de argan si ulei de migdale dulci si mi se pare mult mai hidratant. Depinde de pielea fiecaruia, presupun. Te pup, merci de comentariu!

      Ștergere
  8. e foarte bun uleiul! miroase si hidrateaza excelent!

    RăspundețiȘtergere