joi, 28 iulie 2011

Un sfat pe zi..."Frumusete la minut"!

"Daca este sa urmezi un singur sfat din toata cartea, acesta este urmatorul: foloseste protectie solara pe fata in fiecare zi, chiar si atunci cand soarele nu straluceste.
(...)
Asigura-te ca lotiunea ta de protectie solara ofera o acoperire cu spectru larg, care te va proteja atat de razele UVA, cat si de cele UVB. (...)
Singura cale de a te proteja de ambele este sa folosesti o lotiune care contine dioxid de titan, oxid de zinc sau Parsol 1789 ca ingrediente active (daca ai piele sensibila sau suferi de acnee rozacee, iar lotiunea de protectie iti ustura pielea, ramai la utilizarea unei lotiuni care sa includa dioxid de titan sau oxid de zinc)". 

Asta ne recomanda Rona Berg in "Frumusete la minut - 1000 de solutii rapide".

6 comentarii:

  1. Hei, unt foarte curioasa cum e cartea.Vreau s-o cumpar. Merita?:*

    RăspundețiȘtergere
  2. @ It's Friday Somewhere, sunt multe lucruri in ea pe care sigur le-ai mai citit sau le stii...pliculete de ceai pentru ochi obositi, masca de argila, protectie solara...sunt insa si lucruri noi iar eu zic ca merita, mai ales ca aici ai toate sfaturile intr-un singur loc. Este si la un pret bun, e micuta. Mie imi place, nu mi se pare ca am cheltuit banii degeaba :D.

    RăspundețiȘtergere
  3. Azi am vrut sa mi-o iau , pana la urma am lasat-o la loc :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Andra Malin, promit ca voi pune aici ce mi se pare mai interesant, asa incat cine nu a cumparat-o sa se bucure totusi de continutul cartii prin intermediul blogului! :*

    RăspundețiȘtergere