joi, 7 iulie 2011

Invatam de la vedete...insarcinate si chic (pic heavy)

        In ultimul timp, mi-a atras atentia numarul mare de vizitatoare ce ajung pe Beauty Tested cautand tinute potrivite pentru femei insarcinate.

        Nu m-am aflat niciodata in postura asta, asa ca nu pot vorbi din proprie experienta, dar va pot arata niste poze sugestive, cu posibile idei pentru a arata foarte chic si elegant chiar si in timpul sarcinii.

       O femeie insarcinata este o femeie frumoasa, radianta, ce trebuie sa isi accepte noua postura si sa isi puna in valoare calitatile. Sper sa va fie de folos imaginile de mai jos!















16 comentarii:

  1. ce-mi place rochia albastraaaaaaaaa :X

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Dariaa, si mie! Cea albastra si cea verde purtata de Angelina Jolie sunt preferatele mele!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce pacat ca asa zisele "vedete din Romania" nu se imbraca la fel...de fapt, mi-a placut Jojo in perioada sarcinii chiar s-a imbracat foarte bine.

    www.suntunika.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie nu imi place a.jolie ! Nu ma intreba ce am cu ea ca nu situ dar nu imi place :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Unika, ai dreptate, sunt foarte putine persoane publice autohtone care se imbraca bine, insarcinate sau nu. Cred ca le pot numara pe degete. Bine ai venit pe blog!

    @ Dedeea, mie imi place mult culoarea primei rochii! :*

    @ Dariaa :)), gusturile nu se discuta! Mie imi place si ca actrita, si ca fashionista :D! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase rochitele, dar si vedetele :)))..Mie mi-e frica de perioada aia, nici nu vreau sa ma gandesc cata muntele o sa fiu...si apoi dupa nastere...omg, intru in depresie de acum ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-ar place rochia aia verde pt mine chiar si daca nu as fi gravida :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Federova, tu esti o femeie frumoasa si cu siguranta vei fi o graviduta stylish, cu un iz de Jessica Alba :D! Sunt convinsa ca nu vei fi un munte, ci foarte simpatica!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Andra Malin, si eu m-am gandit ca as purta rochiile astea si acum, chiar daca nu sunt gravida :)). Imi plac culorile si rochiile lungi, asa ca mi s-ar potrivi de minune! Bine ai venit pe blog!:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt foarte frumoase rochiile, chiar le-as purta si acum! :) Prima dintre cele 3 poze cu Angelina nu imi place in schimb... o face sa para de 2 ori mai mare.

    RăspundețiȘtergere
  11. @YellowJade, :) ai dreptate, pare mult mai mare decat in celelalte poze.In rochia verde imi place cel mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bine te-am gasit >:D< ! Eu una ador verdele , mai ales verdele ala si rochiile lungi...mai ales ca tocmai astazi mi s-a rupt elasticul de la rochia lunga si trebuie sa imi cumpar una noua .Deci ce sa zic ...nici hainele de la pull&bear nu sunt de prea buna calitate :(.A mai costat si o tona de bani.

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Andra Malin, si eu sunt fana a acestei nuante de verde. Imi mai place si albastrul inchis foarte mult. Daca gasesc si maxi-dresses in culorile astea, sunt in extaz! De cateva luni sunt foarte dezamagita ca umblu prin magazine si nu ma simt atrasa nici de materiale si de croieli, nici de calitatea hainelor, asa ca te inteleg perfect. Pur si simplu nu ma indur sa dau multi bani pe niste haine care dupa doua spalari arata jalnic...te pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sincer pare stupid , dar acum o vara eu am intrat la un Max store pe la unirii si mi-am luat prima mea rochie maxi , eu pariam ca nu o sa ma tina mai mult de o luna ( mai ales ca dadusem pe ea ceva gen 24 ron) ghici ce ...m-a tinut pana iarna asta ..cand am observat ca ma strange si i-am dat-o soramii . Deci cateodata hainele mai ieftine sunt si mai frumoase si mai de calitate . Apropo ..rochia era de bumbac...soo....i was lucky.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Andra Malin, nu e stupid deloc :). Si mie mi s-a intamplat de multe ori sa imi cumpar haine din magazine fara pretentii si sa reziste foarte bine in timp; sunt convinsa ca fiecare dintre noi avem si lucruri ieftine in garderoba, dar de calitate! :*

    RăspundețiȘtergere