miercuri, 6 iulie 2011

Baza de machiaj Alverde - eficienta si nu prea - review&swatch

       Mi-am cumparat baza de machiaj pentru pleoape Alverde dintr-o curiozitate. Am gasit-o in DM la un pret foarte mic, de aproximativ 17 ron si am vrut sa ii testez eficienta.

       Baza are culoarea alba si o consistenta cremoasa. O cantitate foarte mica se intinde pe pleoape, apoi se aplica machiajul. Este ambalata practic, intr-un tub de 15 ml.
      Eu nu sunt foarte incantata de acest produs si il folosesc destul de rar. Singurul avantaj este ca intensitatea culorii fardului creste considerabil atunci cand aplica baza. Puteti vedea in poze cum arata fardul aplicat pur si simplu si acelasi fard aplicat peste baza Alverde.

       In rest, fardurile se strang dupa cateva ore si nu rezista cu mult mai mult daca aplic baza Alverde.
       Merita cumparata doar daca sunteti in cautarea unui produs accesibil ca pret, care sa intensifice culoarea fardului.
      Baza de machiaj Alverde este primul produs de make up cumparat de la aceasta firma. In rest, am incercat crema de noapte Alverde pentru ten sensibil, careia i-am facut un review AICI.



Prima linie - fardul este aplicat peste baza Alverde. A doua linie - acelasi fard, aplicat pur si simplu.
A treia linie este aplicata peste baza Alverde; in a patra linie, acelasi fard este aplicat fara baza.
Fardurile sunt din trusa Deborah Rabbit (review si swatch AICI).



Dupa ce am sters fardurile cu o discheta demachianta, fardurile aplicate peste baza inca se vad, chiar daca nu foarte bine (prima si a treia linie).


Ati incercat produsele de make up Alverde?



8 comentarii:

  1. da...am inteles ca nu este chiar bunuta baza asta...mie-mi place dintre produsele ieftine cea de la elf...tine binisor..nu foarte bine...binisor..pentru pretul ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Coco, si eu am auzit pareri bune despre cea de la Elf. Si cea Alverde tot binisor tine, avand in vedere cat costa :). Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar se vede o diferenta de intensitate la fardurile din poza, pacat ca se strang in pleoape dupa un timp... eu am o boala cu faza asta :)) ... arata inestetic si e mai greu de retusat daca am un machiaj elaborat...
    btw, stii un alt produs de genul acesta? ... inafara de urban decay si too faced, care sunt waaaaay too expensive :((

    RăspundețiȘtergere
  4. Am primit eu un quad Alverde. Culorile sunt f dragute in trusa, dar aplicate n-au nicio "fatza", nici macar cu primer. Eu folosesc un primer de la ArtDeco, de care sunt f multumita (40 ron in Douglas).

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Allie, nici mie nu imi place sa vad cum dupa cateva ore tot machiajul este strans, isi pierde tot farmecul si arata neingrijit.
    Sincer,nu stiu altceva mai bun decat Urban Decay si Too Faced, am auzit multe lucruri bune despre baza de machiaj Elf, dar nu am incercat-o.
    Cred, totusi, ca merita sa iti iei un Too Faced, pentru ca se consuma foarte greu, asa ca amortizezi investitia in timp :D. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Nimphetamin, n-am incercat ArtDeco, dar este o idee buna, avand in vedere pretul. Multumesc de pont! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Primerul Radiant de la Seventeen costa 23 ron cutiuta si e foarte bun ;) intensifica culoarea fardurilor, le impiedica sa se adune in pliul pleoapei si le face sa reziste fara probleme intreaga zi... si aici vorbesc si despre fardurile ieftine si prafoase ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Clarra, multumesc de pont! Intra pe wishlist-ul meu! Nu stiam de primerul de la Seventeen, dar ma incanta pentru ca este foarte accesibil ca pret si mi-ar placea sa am un primer care sa si tina in loc fardurile, nu doar sa le intensifice nuanta, cum face cel Alverde. Iti multumesc de sugestie! Te pup!

    RăspundețiȘtergere