luni, 11 iulie 2011

Bine ai venit, Harper Seven Beckham!

"I am so proud and excited to announce the birth of our daughter Harper Seven Beckham. She weighed a healthy 7lbs 10oz and arrived at 7.55 this morning, here in LA. Victoria is doing really well and her brothers are delighted to have a baby sister xx"


      Celei mai fashioniste mamici a momentului i s-a implinit visul - a dat nastere unei fetite, ce se va numi Harper Seven Beckham. Familia Beckham mai are trei baieti. Eu ma bucur tare mult pentru ei si abia astept sa o vad pe cea mica in cativa ani, la fel de stilata ca mama sa :-).

7 comentarii:

  1. Si eu abia astept s-o vad crescand, mai ales daca va semana cu David :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ YellowJade, daaa, cu taticul ei sa semene! :X

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Mika, se pare ca asa o va chema...n-ar fi singurul nume ciudat din lumea vedetelor, pe fata lui Gwyneth Paltrow o cheama Apple :D si sunt multe alte exemple. Presupun ca Seven in engleza suna mai bine decat "Sapte" in romana :).

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca seven vi se pare ce parere aveti de Mogly? Asa il cheama e fiul unui tip de la o fomratie rock ( am auzit de la o tipa acum cateva zile si m-am amuzat teribil) . Bravo lor ;) Sa fie la fel de frumoasa ca aman2 . Orice femeie isi doreste o fetita ( desi eu sper ca primul meu copil sa fie un baietel )

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Andra Malin, am auzit si eu de numele asta :)).
    Este decizia lor, oricum langa Beckham poti pune orice nume, tot bine va suna.
    Eu nu m-am hotarat inca daca vreau o fetita sau un baietel :P!

    @ Dariaa, asta zic si eu ori de cate ori ii vad, sunt o familie tare draguta!

    RăspundețiȘtergere