joi, 21 aprilie 2011

Mai bine nu...lotiune de corp si gel de dus Embrace The Body

    Am primit un set destul de dragut ambalat, Embrace The Body White Floral & Musk, care contine lotiune de corp, gel de dus, un burete de baie si patru bath fizzers.
 
    Ieri am incercat gelul de dus si lotiunea de corp. Doua tuburi din plastic tare, de 200 ml, cu un design relativ elegant, contin produse de o calitate tare slabuta. De fapt, singura parte buna a lor descoperita de mine pana acum este design-ul tuburilor, dar si acestea din punct de vedere al aspectului, pentru ca la functionalitate nu exceleaza.


    Gelul de dus revigorant are un miros subtil, aspru, nu face multa spuma si nici nu catifeleaza pielea. Mai multe nu as putea spune despre el...concluzia - nu se inscrie in lista mea cu produse preferate.
Trebuie sa precizez, insa, ca dupa folosirea lotiunii de corp, gelul de dus mi se pare chiar bun.

     Lotiunea este un dezastru. In primul rand, iese foarte greu din tub. Fiind dintr-un plastic tare, mi-a fost foarte greu sa apas cu putere cu mainile cremuite pe tubul care imi aluneca din mana. Prin urmare, a durat ceva mai mult sa ma dau cu crema decat de obicei. Daca rezultatul ar fi fost unul bun, as fi trecut, fara sa comentez macar, peste acest aspect. Punctele slabe insa abia incepusera sa se lase dezvaluite.
    Odata aplicata, crema lasa urme albe si trebuie intinsa foarte bine pentru a intra cat de cat in piele. O cantitate mare trebuie intinsa cu insistenta iar o cantitate prea mica da impresia ca pielea nici nu a fost data cu 5 secunde in urma cu crema. Evident, am ales prima optiune si am intins crema pana efectiv ma dureau mainile.

     Nu mi-am simtit pielea hidratata nici macar in momentul aplicarii, ci doar lipicioasa. Dupa folosirea unui gel de dus de la Dove, de exemplu, pielea se simte mult mai catifelata decat dupa aceasta lotiune.
     
     Pentru mine, cremuirea in fiecare seara este un adevarat ritual si nu as trece peste acest pas.
     Sunt "condamnata", asadar, sa mai folosesc lotiunea aceasta ingrozitoare pentru doua seri, pana ajung sa imi cumpar my all time favourite - Neutrogena (in principiu, orice lotiune de la Neutrogena...mi se par extraordinare cremele lor). Singurul punct forte al lotiunii este ca are un miros subtil.
      
     Bath fizzer-ele nu le-am incercat inca...le voi supune unui test sambata, cand este ziua mea de home made mini spa :D. Sper sa fie bune de ceva...va tin la curent.

     Din  cate imi amintesc, am vazut aceste seturi in hipermarket-uri si la Bamboo. Sunt frumos ambalate, costa cateva zeci de lei, iar calitatea lasa de dorit.

2 comentarii:

  1. Am mai avut si eu seturi de genul. Intr-adevar, numai ambalajul e de ele...

    RăspundețiȘtergere
  2. Subscriu, toate setuletele de genul asta arata dragut si cam atat :)

    RăspundețiȘtergere