miercuri, 13 iulie 2011

5 moduri in care folosesc ceaiul verde

        Ceaiul verde este o sursa excelenta de antioxidanti si un prieten bun pentru cele ce doresc sa scape de cateva kilograme.

        In afara de a-l bea, intrebuintez ceaiul verde in alte cateva moduri, pe care le puteti vedea mai jos!
  • ceaiul verde este o excelenta lotiune tonica, mult mai buna pentru ten decat lotiunile tonice din comert, majoritatea cu alcool in compozitie; eu mi-am cumparat un pulverizator; ceaiul verde concentrat il pulverizez pe ten in fiecare dimineata si seara; schimb ceaiul din pulverizator la 2 zile;
  • desi acum imi permit sa dorm mai mult si sunt mai putin stresata, inca nu am scapat definitiv de cearcane; ceaiul verde ma ajuta in aceasta privinta - racesc pliculetele pe care le folosesc si le aplic pe zona ochilor pentru 5-10 minute; efectul este unul benefic - zona ochilor este mai luminoasa iar eu arat mai odihnita;
  • tot pliculetele de ceai verde ma ajuta atunci cand vreau sa realizez un gomaj al pielii; rup pliculetele si continutul il masez usor pe ten si pe gat; pielea ramane mai fina, fara a fi agresata; in acelasi scop, folosesc periodic zatul de cafea;
  • bilunar, folosesc infuzia de ceai verde pentru a imi face o baie de aburi pentru ten; baile de aburi ajuta la curatarea tenului in profunzime si il lasa mai luminos; totodata, porii sunt mai putin vizibili; bineinteles ca puteti folosi diferite plante medicinale pentru baile de aburi, dar in ultimul timp ceaiul verde a devenit preferatul meu;
  • dupa aceea, imbib cateva dischete demachiante cu infuzia de ceai verde si le las pe ten 10 minute; ulterior, aplic o crema hidratanta.

Voi cum folositi ceaiul verde?


Daca sunteti in cautarea unor remedii naturiste pentru tenul vostru, v-ar mai putea interesa:

  • idei de masti home-made pentru par, adunate de redactorii Diva Hair, AICI;
  • o lista facuta de expertii Glamour cu alimente sanatoase si benefice pentru trupul vostru, AICI;
  • cateva idei despre cum sa folositi uleiul de ricin, AICI;
  • 3 tratamente home-made cu ulei de argan, AICI.

6 comentarii:

  1. Daca iti place ceaiul verde, te invit la un mini-giveaway pe blogul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am sa incerc si eu ca lotiune tonica! Foarte util postul :*

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Clarra, iti multumesc mult pentru invitatie!:*

    @ It's Friday Somewhere, ma bucur mult ca ti-a fost de folos! Bine ai venit pe Beauty Tested! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Partea cu cearcanele si cu gomajul chiar m-a pus pe ganduri . Mai ales ca eu ,cat as dormi am cearcane . O singura data am reusit sa scap ( nu definitiv) pe o perioada de 3 zile ...si sunt absolut disperata in problema asta . Nu stiu ce sa fac :(( .
    Maine ma duc sa imi iau ceai ( ca mie nu imi place sa il beau ) si o sa vad ce se intampla...sper sa functioneze . promit ca spun ce s-a intamplat :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc! Te invit si eu pe micul meu blog :*

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Andra Malin, nu stiu daca ceaiul verde va fi remediul minune in problema cearcanelor, dar iti va oferi o privire odihnita. La mine asa se intampla :). De tot nu am scapat de cearcane, nici chiar cu somn mult, crema de ochi foarte buna si ceai verde, dar acum sunt la un nivel acceptabil, nu s-ar speria nimeni daca as iesi nemachiata pe strada :). Astept sa imi spui ce se intampla! :*

    @ It's Friday Somewhere, voi intra, iti multumesc pentru invitatie! :*

    RăspundețiȘtergere