vineri, 29 iulie 2011

Azi imi plac unghiile roz!

Si cum roz este o nuanta atat de versatila, nu m-am putut limita la a va arata o singura nuanta, ci cele mai frumoase oje roz pe care le-am gasit!


OPI Pink Shatter este o nuanta speciala, in editie limitata, destinata unei cauze nobile - octombrie este luna preventiei cancerului la san iar fondurile stranse din vanzarea acestei oje vor merge catre un ONG dedicat luptei impotriva cancerului mamar. Oja va fi disponibila in septembrie si octombrie, speram si in Romania.


Cea mai dulce si soft nuanta este Dior Pink Icing. Mie mi se pare adorabila!



Chanel Morning Rose este o nuanta mai obraznica, usor sclipitoare, pe care as purta-o zi de zi, fara sa ma plictisesc!


OPI Elephantastic Pink, din colectia India, este cu adevarat un roz fantastic, ce imi inspira frumusetea orientala, mistica.

In curand revin cu sugestii de nuante pentru vara!

Ce nuanta purtati astazi pe unghii?


11 comentarii:

  1. Imi plac toate :X si astazi port pe unghii : culoarea unghiilor mele . Le-am lasat libere ca s-au ingalbenit si nu stiu ce sa fac :|

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Andra Malin, cel mai bine este sa le lasi un timp fara oja. In cartea Ronei Berg am gasit un sfat care te-ar putea ajuta, pentru ca si eu am folosit aceeasi metoda acum un an si a functionat - scufunda-ti unghiile intr-un vas in care ai pus sucul de la o lamaie diluat intr-o cana de apa. La mine a mers. Alta metoda, pe care nu am incercat-o, este sa inmoi in otet de vin alb un burete si sa freci unghiile cu el. Sper sa iti fie de ajutor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte faine toate nuantele de roz :X.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat costa prima oja de la Dior ,roz eschisa?

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Poti gasi Dior Pink Icing aici, cu 25 dolari - http://www.ebay.com/itm/DIOR-VERNIS-Nail-Polish-PINK-ICING-253-/170932920345.

      Ștergere