vineri, 1 iulie 2011

Preferatele lunii iunie!

        Sunt putine produse carora le-am ramas fidela pe tot parcursul lunii iunie. Unele dintre ele sunt descoperiri de luna aceasta care m-au incantat foarte tare. Puteti vedea mai jos ce produse mi-au placut mult in iunie!



  • antiperspirantul roll-on Mitchum, pentru ca este cel mai eficient pe care l-am incercat pana acum si se consuma foarte greu;
  • gloss-urile Sexy Mother Pucker de la Soap&Glory,de care nu ma mai dezlipesc de cand le-am cumparat! Puteti vedea un review&swatch AICI;
  • parfumul Idole d'Armani; nu este o achizitie recenta - mi-a placut de cand l-am cumparat, dar in iunie l-am folosit aproape zilnic; cu aceasta ocazie, l-am si consumat si imi pare tare rau. Il puteti comanda de AICI.
  • kit-ul Flormar French Manicure, pentru ca am unghiile facute de doua saptamani cu acest kit si oja INCA rezista foarte bine, fara retusuri; lacul de unghii din kit s-a consumat si l-am inlocuit cu Flormar Quick Dry Extra Shine, de care sunt la fel de multumita;
  • quad-ul S-he Style Zone, pentru ca are culori rezistente, care mi se potrivesc si pe care le pot alatura usor altor nuante de fard din alte truse; i-am facut AICI un review si un swatch.

Care au fost preferatele voastre in luna iunie?  

4 comentarii:

  1. am mai auzit de Mitchum, e chiar atat de bun? :-?

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Blonde Kitten, nu este imbatabil, dar este net superior tuturor deodorantelor/antiperspirantelor pe care le-am incercat pana acum. Eu sunt foarte multumita de el. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. mm bunatati din nou 1:(
    e clar ca o sa cheltuiesc o groaza de bani:))

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Dariaa, nu a fost intentia mea sa te ispitesc :D! :*

    RăspundețiȘtergere