miercuri, 27 iulie 2011

Experienta mea cu Iwostin Solecrin SPF 50+

         Am castigat lotiunea waterproof cu protectie solara Iwostin Solecrin 50+ in urma unui concurs organizat de Mirela Niculai in colaborare cu Iwostin.


         Lotiunea a fost mai mult decat binevenita pentru ca nu sunt adepta pielii bronzate in exces si prefer sa ma protejez de efectele razelor soarelui. Nu voi mai scrie despre cat de importanta este protectia solara, pentru ca s-a scris destul pe bloguri despre asta.

         Ce spun producatorii? Lotiunea Iwostin Solecrin ofera protectie impotriva radiatiilor UVA/UVB. Este potrivita pentru pielea sensibila si alergica. Lotiunea poate fi folosita si pentru ingrijirea pielii copiilor cu varsta de peste 6 luni. Este o lotiune rezistenta la apa.

         Am vrut sa testez aceasta crema pe parcursul unei perioade mai lungi si de asemenea sa ii incerc rezistenta la apa. Intr-adevar, chiar daca am aplicat-o si am petrecut destul timp la soare si in piscina, nu m-am inrosit, nu m-am ars. Chiar m-am bronzat (destul de putin, ce-i drept, dar ma asteptam ca la un SPF 50+ sa raman complet alba; ma bucur, insa, ca nu a fost asa).

         Lotiunea are un miros discret, specific produselor de protectie solara. Nu am avut nicio iritatie dupa aplicarea sa.
         Lotiunea are si doua dezavantaje pentru mine - in primul rand, se absoarbe greu in piele si trebuie masata foarte bine pentru a intra in piele. In al doilea rand, se consuma repede. Intr-o saptamana am folosit jumatate de tub.


         Este, insa, o crema care protejeaza foarte bine si are un pret relativ accesibil pentru un produs de calitate (aproximativ 35 ron). Ambalajul este practic, intr-un tub de 100 ml.
         Pielea nu ramane lipicioasa dupa aplicare si nu raman nici urme albe daca intindeti bine lotiunea. Mie mi-a placut si o voi cumpara dupa ce se va consuma aceasta.

Ce produse de protectie solara folositi? Sa aveti o zi placuta!

4 comentarii:

  1. imi place review-ul tau, e foarte util! :)
    in concediul acesta eu am folosit o lotiune nivea, special pt fata, cu fps 20 si nu am avut probleme, e drept ca nu am prea stat la plaja, insa pentru cele care se expun excesiv, e musai sa foloseasca ceva mai puternic :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ World of leea, ma bucur ca ti s-a parut util ce am scris, pana la urma asta este scopul meu, sa ofer informatii ce ar putea ajuta pe cineva. Pentru expunerea indelungata la soare, SPF50 este foarte bun! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare <3 Si eu tot pe aceasta o voi cumpara cand merg la mare in august <3 Dabea astept sa o folosesc <3

    RăspundețiȘtergere