luni, 4 iulie 2011

Ne rasfatam cu nunti regale vara aceasta!

      Nu stiu daca ati urmarit nunta regala de la Monaco. Pe mine m-au fascinat delicatetea miresei, buchetul simplu, palariile mai putin extravagante decat cele de la nunta printului William cu Kate Middleton, atmosfera princiara, bunul gust, solemnitatea evenimentului, sarbatoarea traita de toti locuitorii principatului, focul de artificii.

      Astazi m-am uitat la imagini cu tinutele celor prezenti la eveniment. Puteti vedea mai jos cateva imagini. In afara de mireasa, care m-a cucerit, mi-a placut foarte mult Naomi Campbell, atat la ceremonia religioasa, cat si seara. Sunt curioasa daca ati urmarit nunta si daca v-a placut.






Naomi Campbell si Vladislav Doronin

Ilie Nastase si Brigitte Sfat

Printesa Victoria a Suediei si Printul Daniel 

Printesa Madeleine a Suediei si Printul Carl Philip al Suediei


Sursa foto: Getty Images

2 comentarii:

  1. nu m-am uitat la tv cand a fost, dar am tot vazut fotografii pe net de la eveniment... romancuta brigitte s-a imbracat mult prea sobru pentru nunta - cred ca a vrut sa fie classy, dar pare o tinuta de inmormantare, nu de nunta :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Allie, si mie mi-a lasat aceeasi impresie, de tinuta sobra, nepotrivita ocaziei. Te pup!

    RăspundețiȘtergere