luni, 11 aprilie 2011

Look nou la salonul Champs Elysees

   In dimineata aceasta, tot navigand prin blogosfera, am gasit un review favorabil despre salonul Champs Elysees. Cum parul meu cerea cu disperare o tunsoare, am sunat si mi-am facut o programare chiar pentru astazi.
    Desi numele salonului duce cu gandul la atmosfera luxurianta si romantica pariziana, salonul este complet atipic pentru persoanele pretentioase. Ca sa fiu mai directa, odata ajunsa in fata usii, am fost tentata sa plec.   
    Champs Elysees se afla in Piata Amzei, langa biblioteca Mihail Sadoveanu, la 2 minute de mers pe jos de statia de metrou Piata Romana. Desi am trecut de sute de ori prin fata lui, nu l-am remarcat.
    De cand am intrat, am fost incantata sa observ ce tunsori frumoase aveau toate angajatele. Fata care s-a ocupat de parul meu a fost foarte draguta, m-a intrebat ce tunsoare imi doresc si mi-a cerut suficiente detalii ca sa fie convinsa ca ma voi alege cu ce am cerut.
    Intr-adevar, nu a taiat mai mult decat i-am spus, nu mi-a filat parul excesiv (pana acum, toate coafezele m-au lasat cu o coama de par sus si cu cateva suvite imposibil de aranjat in rest), nu mi-a facut un breton de soldat american...per total, am fost multumita!
    Preturile sunt mai mult decat acceptabile; pentru tuns si aranjat cu peria am platit 40 ron. Am primit si un bon, pe care am fost sfatuita sa il pastrez, pentru ca la 10 servicii efectuate acolo voi primi un discount.
    Chiar daca salonul nu are un design deosebit si nu inspira profesionalism, inauntru veti gasi persoane placute, dispuse sa va asculte dorintele in materie de beauty si indeajuns de inteligente incat sa nu inceapa sa barfeasca si sa va ceara detalii despre viata dumneavoastra personala. 
    Eu cred ca a avea un par frumos este mai important decat a merge la un salon fitos, dar de unde sa iesiti dezamagita, de aceea Champs Elysees se poate dovedi o alegere potrivita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu