joi, 28 aprilie 2011

Masca exfolianta cu castraveti Montagne Jeunesse

     V-am spus si in trecut ca mastile de la Montagne Jeunesse mi se par foarte bune si nu am gasit vreuna care sa nu imi placa. Masca exfolianta cu castraveti nu face exceptie, insa nu o consider la fel de wow ca pe celelalte.
    
     Desi nu sunt adepta mastilor exfoliante, pentru simplul fapt ca nu imi place sa trag de ea, sa ramana fragmente care se desprind foarte greu pe piele si sa fiu nevoita sa imi agresez tenul, incercand sa smulg resturile, aceasta mi-a lasat o impresie placuta.
     Masca este sub forma unui gel verzui, care se intinde pe piele foarte usor. Este o masca dedicata zonei T, insa eu am ales sa o aplic pe intreaga fata, evitand zona ochilor. Chiar si asa, de cum am aplicat-o pe obraji, ochii au inceput sa imi lacrimeze, efect care din fericire a trecut destul de repede.
    
    Masca se aplica pe fata curata si se tine 10-20 de minute, pana cand se usuca. Am indepartat-o si am fost foarte incantata de cat de usor s-a desprins, fara sa mai ramana fragmente marunte si absolut enervante. 
   Pielea mi s-a parut mai curata, dar nu am observat vreo schimbare semnificativa, cum a fost in cazul celei de la Planet Spa.
   Continutul plicului este suficient pentru doua aplicari generoase iar pretul este mai mult decat atractiv, ca de altfel al tuturor mastilor Montagne Jeunesse - in jur de 6 lei pentru un produs destul de eficient.

   Nu cred ca voi recumpara aceasta masca, pentru ca imi place sa experimentez cat mai multe si foarte rar cumpar din nou o masca de fata. Va recomand sa o incercati daca va plac astfel de masti, care trebuie "dezlipite", sau daca doriti un efect rapid de curatare a tenului, fara a va astepta ca acest efect sa se mentina pe termen lung.

    Ce masti de ten va plac cel mai mult? Le preferati pe cele naturiste sau pe cele cumparate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu