marți, 5 aprilie 2011

Profund dezamagita de Vichy Aqualia Antiox pentru ochi

   Stick-ul de ochi antioboseala cu efect racoritor din gama Aqualia Antiox de la Vichy a fost prima mea incercare serioasa si costisitoare pentru a combate cearcanele. Mi-a fost recomandat ca fiind cel mai eficient produs de pe piata de catre farmacista si cunoscand prestigiul produselor Vichy, nu am stat mult pe ganduri si l-am achizitionat. Dupa aceea, l-am folosit de cel putin doua ori pe zi, pana la terminare.

   Este un produs fara parabeni, fara parfum, hipoalergenic. Eficienta sa ar trebui sa fie rezultatul unor ingrediente precum apa termala Vichy, polifenolii de citrice si antioxidantii pro-regenerare. O multime de lucruri care suna foarte bine!
   Mai mult, prospectul promite revitalizarea si luminozitatea conturului ochilor si de asemenea, atenuarea cearcanelor si a pungilor de sub ochi.
   Singurul lucru bun pe care l-am descoperit la acest produs este senzatia racoritoare pe care o da conturului ochilor, deosebit de placuta. In rest, nu a actionat deloc asupra cearcanelor. Cat despre pungile de sub ochi, nu pot da un verdict clar in acest sens, pentru ca nu ma confrunt cu aceasta problema, dar presupun ca are un efect tocmai datorita senzatiei de rece. Tinut la frigider, efectul este potentat si cu siguranta va va scapa de pungile de sub ochi. Insa pentru asta nu trebuie sa va cheltuiti banii de buzunar pe acest stick de ochi. Doua pliculete de ceai verde racite si tinute pe ochi au acelasi efect si va costa semnificativ mai putin.
   Stick-ul s-a consumat in mai putin de 3 luni. Cumparandu-l, beneficiati de 4 ml de produs care nu face nimic; cu aceiasi bani, va puteti lua 15 ml de crema cu adevarat eficienta (inca nu am descoperit una 100% multumitoare, dar Nuxe Nirvanesque s-ar putea sa fie the one...este insa prea devreme sa ma pronunt).
   Probabil ca nu as fi scris acest review daca produsul acesta nu ar costa destul de mult. O dezamagire cosmetica este altfel resimtita cand produsul costa 15 de lei. Stick-ul Vichy Aqualia Antiox costa pe site-ul farmaciei Stejara 62.50 lei. In farmaciile Centrofarm si Sensiblu cu siguranta este mai scump.

   Sunt curioasa...ati descoperit crema de ochi ideala? M-as bucura sa imi recomandati un astfel de produs!

10 comentarii:

  1. hmm ideala e mult spus - depinde de nevoile fiecareia...
    eu am descoperit atunci cand am avut o alergie la ochi o crema de la avene - soothing eye cream, si intr-adevar e singura crema destul de usoara pentru ochii mei, crema care m-a ajutat sa scap de iritatie si ma ajuta sa-mi hidratez zona ochilor la nevoie, dar cu siguranta nu e anticearcan sau anti-nimic :) - e vreo 50-60 lei.
    e si singura crema de ochi pe care am re-cumparat-o ever.

    am mai descoperit una minunata de la estee lauder, asta intr-adevar are tot felul de efecte, zona de sub ochi arata foarte bine cand o folosesc, dar efectul nu tine decat atunci cand folosesc crema (ceea ce obtin si de la anti-cearcan + Iluminatorr) si inca un mare dar - pretul: 350-400 lei (mai scumpa la sephora, mai ieftina pe strawberry) - e ceva cu youth in denumire. eu am primit un tester de la sephora si m-a convins, vreau sa o cumpar dar deocamdata nu pot sa dau atatia bani pe o crema de ochi - mintea mea nu ma lasa, ca altfel sufletul ma indeamna :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Natty, multumesc de sugestie! Despre Avene am auzit numai lucruri bune, dar inca nu am incercat niciun produs de la ei. Cat despre Estee Lauder, este way over my budget :), cel putin pentru moment, dar m-ai facut curioasa si o sa cer un tester la Sephora.

    Cunosc senzatia "sufletul ma indeamna" :)).Asa ma indeamna si pe mine de cate ori fac "investitii", cum imi place sa le numesc, ca sa nu ma mai simt vinovata!

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu inca caut crema ideala de ochi, grasa dar nu prea grasa, e a pain in the ass....acum incerc una apivita, te tin la curent. o sa incerc pe viitor si nuxe si caudalie, de pe lookfantastic :-)
    bafta !

    RăspundețiȘtergere
  4. Sabysab, Caudalie este urmatoarea pe lista si la mine :). Astept impresii despre cea de la Apivita!

    RăspundețiȘtergere
  5. ai un blog f dragut! postarea asta am mai scris-o o data, dar s-a blocat ceva..
    n-o sa ma satur sa laud crema asta pentru ochi: shiseido din gama the skin. este miraculoasa! confera o luminozitate incredibila ochilor. am terminat dupa un an si un pic primul tubulet, acum sunt la al doilea si desi e scumpa, crede-ma ca tine mult pt ca e nevoie de o cantitate mica de produs. hidrateaza si ofera un aspect odihnit.
    eu am predispozitie la cearcane, am incercat in trecut si creme din farmacii dar nimic nu se compara cu crema asta....

    RăspundețiȘtergere
  6. Rox, multumesc, ma bucur ca iti place!
    Cat despre crema, m-ai facut curioasa! O sa ma informez si poate fac rost de o mostra, sa o incerc inainte, avand in vedere pretul!

    RăspundețiȘtergere
  7. Intr-adevar o risipa de bani. Aproape 70 de lei din farmacia HelpNet cu tot cu card. Rezulatutul? Nu exista unul.
    Nu recomand nimanui deoarece vor avea cel mai probabl o cadere nervoasa.

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Anonim, asa este, nici la mine nu a avut vreun rezultat...poate doar faptul ca acum sunt reticenta fata de produsele Vichy in general, desi sunt convinsa ca exista si produse bune printre ele. Multumesc pentru comentariu!

    RăspundețiȘtergere
  9. Vin sa intaresc parerile anterioare.Nici un rezultat asupra cearcanelor si pungilor..foarte neplacut.

    Am auzit lucruri bune despre advanced night repair estee lauder,insa nu m-am incumetat inca sa o achizitionez.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am auzit ca este foarte buna Advanced Night Repair si ca are ingrediente cu adevarat benefice pentru ingrijirea zonei ochilor. Tot pareri foarte bune am auzit despre Olay Regenerist. Iti recomand si crema de ochi Yes to Carrots, este hidratanta si are ingrediente naturale.

      Ștergere