marți, 3 mai 2011

Gel Good-bye Cellulite Nivea - Review

    Dupa cum stiti sau poate chiar simtiti pe propria piele, celulita nu tine cont de kilograme si se instaleaza chiar si pe cele mai subtiri coapse (a se vedea Paris Hilton).
    La prima aparitie timida, cand inca nu s-a instalat pe vecie, ar trebui sa actionam. Pentru cele care nu sunt pasionate de sport si nu duc un regim de viata foarte activ, lupta impotriva celulitei poate deveni o corvoada. Atunci intervine atractia pentru cremele anticelulitice... Prima masura impotriva celulitei si cu siguranta, cea mai comoda este sa ne cumparam o crema sau un gel anticelulitic.
    Asa am facut si eu acum ceva timp si am ales pana la urma gelul anticelulitic Good bye Cellulite de la Nivea. Am fost determinata sa cumpar acest gel de un top facut la emisiunea "How to look good naked" (Euforia TV), unde acest gel era recomandat ca fiind cel mai eficient.
    Mie imi place, sunt deja la al treilea tub. Nu il cumpar insa pentru ca are vreun efect deosebit asupra celulitei.
    De la bun inceput va spun sa nu va asteptati la niste coapse tonifiate si sculptate folosind un gel de 20 ron. Nu va asteptati la asta nici de la unul de 200 ron.
    Gelul anticelulitic de la Nivea da impresia de piele tonifiata pe moment, ii reda fermitatea si un tonus foarte placut. Este insa un efect temporar.
    Este un gel racoritor, cu extract de lotus, ce intra foarte repede in piele.
    Tubul este foarte practic si are 200 ml. Va va ajunge destul de mult timp si cu siguranta isi merita banii.
    Nu stiu daca este mai eficient decat mult laudatul Cellu Light, insa va pot spune ca am incercat un gel anticelulitic cu efect racoritor de la Collistar si in afara faptului ca m-am simtit ca in Siberia pentru vreo 20 de minute si ca a intrat mai greu in piele...nu am sesizat mari diferente. Nu sunt multe de spus despre acest gel de la Nivea...
    Eu va recomand o alimentatie sanatoasa, cel putin 2 litri de apa zilnic si miscare atat cat se poate - macar mers pe jos in loc de luat autobuzul doua statii, daca nu chiar sala, in cazul in care timpul va permite.
    Personal, cred ca mai bine cheltuim banii pentru niste aparate, pentru alimente de calitate sau pentru un abonament la sala decat sa aruncam pe fereastra sume exorbitante pe diferite geluri sau creme al caror efect dureaza 5-6 ore sau in cel mai bun caz, cat timp il folosim cu regularitate.
    Ca o precizare, in momentul in care nu am mai folosit acest gel, efectele sale s-au estompat complet.
    Este decizia voastra daca veti cumpara acest gel sau nu. Eu l-am recumparat pentru ca imi place sa il folosesc si imi place aspectul pielii mele dupa aplicare. Nu am mari asteptari de la el si nu ma rezum la a folosi acest gel pentru a nu avea celulita.

    Voi cum actionati contra acestei nesuferite probleme, numita celulita?

11 comentarii:

  1. si eu l-am folosit si mi-a placut foarte mult! are un miros senzational!
    pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut si eu Cellulight si n-am vazut mare efecte, bine nu am probleme mari, mai mult pentru intretinere. Ai dreptate, mai bine dam banii pe aparate de fitness sau abonament la sala dar chiar am vrut sa-l incerc si pe acesta. Folositoare postarea. Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  3. @World of leea, de acord cu mirosul, este un punct forte al gelului!

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Ale, multumesc pentru aprecieri! Cellulight nu am incercat si nici nu cred ca il voi cumpara, pentru ca odata ce am gasit acest gel, bunicel pentru cat imi doresc eu de la el, nu simt nevoia sa mai incerc alte creme despre care oricum sunt convinsa ca nu au cine stie ce efecte...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. eu am avut cryogelul anticelulitic de la collistar si a fost minunat! chiar am simtit pielea tonifiata! costa aproape 40 de euro dar m-a tinut 3 luni. eu l-am avut vara trecuta, efectul de racire venea la fix :)
    as vrea sa o cumpar din nou desi e scumpa..

    RăspundețiȘtergere
  6. @Rox, si eu tot vara l-am avut si chiar si atunci mi s-a parut prea rece! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu sunt in cautarea unei astfel de creme... am reusit sa gasesc una la Biotherm, dar inca nu sunt convinsa daca merita banii sau nu.

    Sunt complet deacord cu miscarea si alimentatia sanatoasa. Asa am inceput si eu :P. Iar din punct de vedere al miscarii, m-a ajutat foarte mult faptul ca mi-am luat bicicleta de o saptamana si m-am deplasat doar cu ea (lucru care intentionez sa il fac de acum incolo).

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. @ LittleD., crema poate ca nu isi merita banii, bicicleta, insa, cu siguranta si-i merita! Cred ca este cea mai buna alegere si daca vei continua sa te deplasezi cu ea, sunt sigura ca efectele vor fi vizibile si mult mai multumitoare decat in cazul unei creme.

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca folosesc acest gel in timp ce am un regim alimentar destul de sanatos si un program zilnic de fitness, ma va ajuta sa combat mai repede celulita? :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Anonim, sunt convinsa ca un stil de viata atat de sanatos va avea efecte asupra celulitei iar crema nu poate decat sa te ajute. Cred ca mai important decat crema este masajul. Eu iti recomand sa o folosesti, sa o aplici zilnic si cred ca daca faci zilnic si fitness, pana la vara vei arata perfect :D!

    RăspundețiȘtergere
  11. Pe langa creme sau alte produse trebuie sa mai urmezi si un program de exercitii si sa tii o dieta echilibrata!

    RăspundețiȘtergere