miercuri, 13 aprilie 2011

De ce iubesc uleiul de ricin

    Uleiul de ricin este unul dintre putinele produse minune de beneficiile caruia puteti profita printr-o simpla vizita la Plafar. Pe langa asta, va veti bucura de satisfactia ca cei 6-7 lei pe care ii veti da vor fi cu siguranta cheltuiti cu folos!

    Eu am descoperit efectele deosebite ale uleiului de ricin acum aproximativ doi ani, cand l-am folosit pentru a imi ajuta genele sa se regenereze.
    O simpla aplicare seara, cu o periuta curata de rimel sau cu un betisor de urechi va da un imbold genelor chinuite de mascara in fiecare zi. Pentru gene, am incercat si varianta mult mai scumpa de la Talika...rezultatele au fost, insa, aceleasi.
    La ulei de ricin am apelat si in cazul sprancenelor, destul de rare. Majoritatea dintre noi am trecut prin mainile unei cosmeticiene care a gasit de cuviinta sa "jumule" fara mila firele sprancenelor, care cresc greu la loc. Uleiul de ricin este remediul potrivit si in acest caz - daca il aplicati cu regularitate, va puteti astepta ca intr-o luna de zile sa puteti ajusta forma sprancenelor si sa obtineti ceea ce va doriti.
    Marea mea descoperire s-a dovedit a fi insa tratamentul pentru par. Destul de chinuit de placa si de vopsea, parul meu a simtit nevoia, la un moment dat, sa ia o pauza de la aceste suplicii si sa fie rasfatat....bun, dar cu ce? Masti, balsamuri, sampoane speciale - sunt atat de multe produse destinate regenerarii si revitalizarii si dintre ele, o mana, greu de descoperit, cu adevarat de calitate. 
    Tratamentul care a facut minuni pentru mine a fost cel cu ulei de argan, ulei de ricin si ulei de masline, pe care vi l-am descris si intr-o postare anterioara. Nu numai ca firul de par este mai neted, dar nu ma mai confrunt cu caderea parului, care se accentua de obicei primavara. Tind sa cred ca uleiul de ricin are o contributie semnificativa in acest sens.
    Puteti folosi uleiul de ricin si pentru intarirea unghiilor. Eu am tinut la un moment dat o astfel de cura, un amestec cu ulei de ricin si zeama de lamaie, in care tineam unghiile in jur de 30 de minute. Cum unghiile mele sunt, insa, de fel foarte rezistente, nu pot sa spun cat de eficace a fost.
  
    Asadar, uleiul de ricin nu face decat sa ne arate inca o data ca natura ne ofera numeroase remedii in problemele cu care ne confruntam, fie ele cosmetice sau nu, si ca nu avem nevoie decat de vointa pentru a ii dezlega secretele si a intrebuinta cu succes tot ceea ce ni se da.
    Mai ales acum, intr-o perioada de criza, in care trebuie sa invatam sa ne reorientam spre lucruri marunte, dar deosebit de eficiente, beneficiile uleiului de ricin se dovedesc a fi valoroase si demne de intrebuintat in cele mai felurite tratamente, ce tin doar de imaginatia fiecareia dintre noi.
     Gasiti ulei de ricin in orice magazin naturist.
    Cum folositi uleiul de ricin? Ce alte uleiuri sau remedii naturale includeti in ingrijirea dumneavoastra personala?

2 comentarii:

  1. Si eu iubesc uleiul de ricin. Il folosesc de un an de zile pentru gene, unghii si sprancene.. intr-adevar, face minuni. Iar sticluta de 25 ml e 2,5 lei :) cel putin in plafarele din Iasi.

    bun articol

    kisses

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Foxy, multumesc de aprecieri! Eu dau 6 lei pe sticluta de 100 ml :), pentru ca m-am convins ca este foarte bun si prefer sa imi iau cantitati mai mari.

    RăspundețiȘtergere