sâmbătă, 16 aprilie 2011

Rimelul Lancome Oscillation - o mare dezamagire

   Am primit acum cateva luni rimelul Lancome Oscillation. Realizati probabil ca imediat cum am vazut ambalajul, am fost extaziata, pentru ca ma gandeam deja ce gene luuungi voi avea dintr-o singura aplicare.      

   Entuziasmul a scazut progresiv, pentru inceput cand am vazut ca rimelul este maro, nuanta Ultimate Brown (eu am fost dintotdeauna adepta celui negru, nu am fost atrasa de alte nuante si cu atat mai putin de maro), apoi cand l-am aplicat.
   Inovatia acestui rimel este periuta cu vibratii,care ar trebui sa va confere instantaneu precizia unui make-up artist si sa separe, sa dea volum si sa alungeasca genele. Transformare de la...prima vibratie! Ei bine, nu este chiar asa. Strategia de marketing functioneaza perfect, deja ma gandeam ca voi flutura genele ca starletele de la Hollywood.

    Adevarul? Periuta este foarte mica, subtire, a se vedea in imagine...cu toata vibratia, nu va avea efectul unei periute voluminoase. Genele sunt, intr-adevar, separate, dar nu alungite.
    Este un rimel foarte discret si este posibil ca nici macar sa nu se observe ca sunteti data cu rimel :-(. Prin urmare, eu l-am abandonat la inceput, complet dezamagita...i-am acordat ulterior o a doua sansa si am inceput sa il port la scoala.
    Pot identifica foarte putine avantaje ale acestui rimel -  in primul rand, nu incarca genele; in al doilea rand, rezista pe gene toata ziua. In plus, se demachiaza foarte usor.
    Cum eu imi doresc, insa, gene lungi si intoarse, nu sunt atat de impresionata de aceste (insignifiante) puncte tari ale rimelului Lancome Oscillation. In trecut am avut si Lancome Hypnose...mi s-a parut mult mai bun.

Puteti vedea in imagine cum arata genele dupa doua straturi de Lancome Oscillation:

  
   Pe Strawberry.net gasiti Lancome Oscillation, nuanta Ultimate Brown, la pretul de 105 ron. Eu cu siguranta nu il voi include pe lista mea de wishlist.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu