joi, 7 aprilie 2011

Nota 10 pentru Phyto Brush!

   In materie de sampoane, am incercat foarte multe, ca mai toate dintre noi. De ceva timp, am renuntat la sampoanele de supermarket pentru cele din farmacii. Dupa multe review-uri citite pe bloguri, mi-am indreptat privirea spre Phyto. Am fost cucerita instantaneu si probabil pentru totdeauna!

   Din gama destul de variata, am ales Phyto Brush, un sampon destinat parului uscat cu foehn-ul. Este un sampon pentru netezire, cu efect anti-frizz.
   Mierea de salcam din compozitia acestuia are efect fortifiant iar complexul de proteine din grau are efect nutritiv asupra portiunilor deteriorate ale firului de par. De asemenea, printre ingrediente se gaseste extractul de rozmarin, cu rol de disciplinare a parului.
   Fiind un sampon recomandat pentru parul agresat de foehn, placa si alte surse de caldura, formula sa contine agenti termoprotectori ce confera protectie podoabei noastre capilare. Lista completa de ingrediente o gasiti aici. Samponul nu contine parabeni. 
  
   De ce m-a cucerit? In primul rand, are un miros innebunitor, nu foarte puternic. Culoarea sa este cea a mierii iar consistenta este una neobisnuita pentru un sampon, este aproape lichida. De aceea, va va lua putin timp pana va obisnuiti sa dozati cantitatea necesara pentru spalarea parului. Este nevoie de foarte putin sampon pentru ca parul sa fie imbracat intr-o spuma bogata si sa fie curatat foarte bine.
  
   Inca nu am gasit samponul dupa care sa nu trebuiasca sa folosesc balsam. Phyto Brush nu face exceptie - pur si simplu am parul mult prea aspru pentru a ma rezuma strict la samponare. Cu putin balsam, insa, parul a devenit moale si disciplinat.
   Intr-adevar, mi-a fost mai usor sa il usuc cu peria si forma data a rezistat cateva zile. De asemenea, parul nu mi s-a ingrasat mai repede ca de obicei.
   Dupa ce termin Klorane cu chinina, voi reachizitiona Phyto Brush, pentru ca mi-e dor de mirosul acela atat de placut.
  
   La Sensiblu, gasiti flaconul de 200 ml la pretul de 48 de lei. Este un pret destul de mare, pe internet il puteti gasi mai ieftin. Calitatea justifica, insa, pretul acestui sampon!

Ati incercat produsele Phyto? Care este samponul dumneavoastra preferat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu