miercuri, 27 aprilie 2011

Balsamul de par Bema Bio

     Aproape am terminat balsamul de par de la Bema si am ales sa va impartasesc experienta mea (placuta) cu el.
     L-am cumparat in momentul in care samponul de la L'oreal Elseve nu a mai avut  niciun efect asupra parului meu si am decis sa nu mai cumpar produse pentru ingrijirea parului din supermarket. Asa ca odata cu Klorane, si-a gasit si balsamul de la Bema locul printre cosmeticele mele.

     Intr-un flacon alb de 200 ml se ascunde un produs de calitate, recomandat in tratarea parului devitalizat si agresat de diferite procedee (vopsit, supus caldurii foehn-ului, placii, ondulatorului etc).
Balsamul promite si sa confere protectie impotriva clorului din piscina si apei cu salinitate ridicata, ceea ce il face un produs potrivit pentru vacante.
Un alt punct asupra caruia promite sa actioneze este electrizarea parului. 

    Ce spun eu?

   Avand un par aspru, mi-ar fi imposibil sa il descurc dupa samponare, daca nu as folosi un balsam. Pana acum nu am recumparat vreun balsam pentru ca nici unul nu mi-a atras atentia in mod special.  Bema, insa, mi s-a parut foarte bun. In doar 5 minute descurca perfect parul, lasandu-l matasos si maleabil. Intr-adevar, firele de par nu se mai electrizeaza.
    De asemenea, in perioada in care parul meu arata destul de rau, a avut un efect benefic asupra lui sau cel putin a contribuit la repararea sa. Dupa ce am renuntat la placa si am inceput sa folosesc si spray-ul termoprotector de la Tony&Guy, ma pot declara, in sfarsit, multumita de textura si de aspectul parului meu.
    Un punct forte al acestui balsam este certificarea sa organica. Avand in vedere ingredientele sale, se recomanda folosirea sa in maxim 6 luni de la deschidere. Folosit in mod curent, balsamul ajunge chiar aproape 6 luni.
    Producatorii recomanda folosirea unei cantitati cat o nuca de balsam pe parul umed. Eu am pastrat aceasta masura si a fost suficienta pentru descurcarea unui par destul de lung. Parul nu mi s-a ingrasat mai repede dupa ce am folosit balsamul Bema. Nu i-as putea gasi puncte slabe.
     Pretul, de 46,90 ron mi se pare potrivit, daca ma gandesc la raportul calitate-pret si la cat de mult m-a tinut balsamul (aproape am terminat a treia sticla de sampon si inca mai am din balsam). Personal, il consider o optiune potrivita pentru ingrijirea parului.
    
    Balsamul Bema Bio Hair se gaseste in reteaua de magazine Plafar sau se poate comanda online, de pe mai multe site-uri, spre exemplu de aici.

    Cu ce va mai ingrijiti parul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu