marți, 19 aprilie 2011

Crema Sundance DM cu SPF 30

    Chiar daca primavara nu si-a intrat pe deplin in drepturi si zilele foarte insorite sunt destul de rare la momentul acesta, trebuie sa ne protejam pielea de efectele nocive ale soarelui.
    
    Cum nici cremele folosite de mine, nici fondul de ten si pudra, nu contin SPF, a trebuit sa gasesc o solutie pentru a preveni imbatranirea prematura a pielii.
    Nu intentionez sa imi schimb produsele de ingrjire acum, pentru ca sunt multumita de ele, asa ca am preferat sa imi achizitionez o crema in plus care sa aiba SPF.
   
    Am descoperit o varianta destul de ieftina in DM, crema Sundance DNA Protect-system, cu SPF 30, destul de ridicat. Nu am avut asteptari mari de la crema, avand in vedere pretul mic, de doar 16 lei. Din fericire, insa, am avut o surpriza placuta.
   
    Crema se afla intr-un tub de 50 ml iar aplicarea este foarte usoara, pentru ca are o pompita cu ajutorul careia puteti doza cantitatea necesara. Puteti vedea in imagine (preluata de aici) cum arata tubul. In imagine este prezentat fluidul, insa maniera de ambalare a cremei este identica. 
    Se foloseste foarte putina, asa ca pentru un sezon nu imi fac griji asupra acestui aspect, sigur imi va ajunge.
    Nu este o crema cu o textura usoara, de aceea eu prefer sa o aplic pe degete si sa o intind putin, apoi sa o aplic pe ten, dupa ce am folosit crema mea obisnuita de fata.
    Dau un strat subtire, pentru ca intra destul de greu in piele si astept 5 minute inainte de a aplica fondul de ten.
    Nu mi-au aparut cosuri sau iritatii. Nici nu am constatat vreo diferenta in rezistenta fondului de ten sau dificultati in a il intinde. Singurul inconvenient ar fi ca intra destul de greu in piele. Suport, insa, cu stoicism...
   
    Asadar, recomand aceasta crema in cazul in care va doriti un produs care sa va protejeze pielea (SPF 30 cred ca ar trebui sa fie suficient) si care, in acelasi timp, sa nu va coste foarte mult.
   Nu v-o recomand ca inlocuitor pentru crema de zi, pentru ca nu este o crema hidratanta, ci una strict dedicata protectiei solare.

Ce produse cu SPF folositi?


9 comentarii:

  1. Eu am avut o surpriza neplacuta cu o crema Balea, pe ea scria ca are spf 15, dar n-am gasit niciun ingredient care de regula se gaseste in cremele cu spf. Am intrebat-o pe corina(pasagera.ro) si mi-a spus ca dintre ingredientele enumerate de mine(cele scrise pe tub) niciunul nu asigura protectia.
    Mai bine ai intreba-o pt ca sigur iti raspunde, decat sa te trezesti ca mine, ca o folosesti si nu e ceea ce crezi.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Laura, iti multumesc pentru comentariu! Sincer, nu mi-am pus aceasta problema, o sa verific ingredientele si daca nu ma lamuresc, o sa o intreb si pe Corina. Mi-ar parea rau sa folosesc un produs si de fapt sa nu imi asigure protectia...multumesc mult, te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Te-as ruga mult sa-mi spui si mie la ce concluzie ai ajuns, chiar as vrea sa-mi cumpar niste creme Sundance si n-as vrea sa iau teapa:)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Laura, din pacate nu mai am cutia iar pe tub nu scrie lista de ingrediente, insa am gasit pe mai multe site-uri produse de la SunDance analizate din punct de vedere al ingredientelor si ar trebui sa asigure protectia solara...am mai gasit si lista completa de ingrediente de la SunDance sonnenfluid, produsul pe care l-am pus eu in poza din articol. O poti consulta si tu aici:http://www.dm-sundance.de/cgi-bin/sonnenschutz_classic.pl?id=sonnencreme&k=&hp=1294651828.
    Din ce am verificat eu, pe Cosmeticdatabase, octocrylene, Ethylhexyl Salicylate, Titanium Dioxide, Butyl Methoxydibenzoylmethane, sunt ingrediente ale acestei creme care asigura protectia solara. Eu zic ca SunDance nu este o alegere rea, insa poti incerca Iwostin Solecrin sau Bioderma Photoderm daca vrei sa fii cu adevarat sigura ca iei un produs potrivit...Sper ca ti-am fost de ajutor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am luat din Real Dr. Soleil spf30, dupa ce am vazut ca nu e vascoasa si nu lasa urme. A costat cca 10 lei pentru ca era redusa, si imi place ca e destul de light caci si mie imi era teama de eventuale eruptii sau de luciu. O folosesc si sub fondul de ten zilnic, nu mi s-a parut ca i-ar afecta proprietatile.
    http://www.drsoleil.eu/crema-solara.htm
    Din pacate as avea nevoie de spf50+ pentru cand merg la piscina sau iarba verde unde stau cu orele, insa pana acum nu am gasit niciuna care sa nu ramana alba. Si nu e vorba de cateva minute, de ex cea de la Gerovital si dupa 3 ore se vedea si se uita lumea ciudat la mine. Nu mergea sa pui fdt peste ea, e foarte densa. M-am dat pe mana cu Nivea kids spf 50+ si mi s-a parut ca ar intra complet in piele si e usoara, insa nu o mai gasesc momentan.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Ramona J., incearca o crema de la La Roche Posay cu factor de protectie 50+, din gama AntiHelios. Din cate stiu, sunt foarte apreciate. O alta optiune ar fi fluidul Bioderma Photoderm. Si o crema cu o textura usoara, pentru copii, ar fi buna. Sper sa gasesti Nivea Kids! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pentru sugestii, La Roche Posay vizez si eu de cand am vazut-o la Fashion Doctor saptamana trecuta si arata ca nu lasa urme albe si e light, dar momentan e putin cam peste bugetul meu. Nivea Kids ar fi cam la jumatate, dar daca nu dau de ea curand o sa-mi strang pentru LRP intre timp.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Ramona, sper sa gasesti ceea ce iti doresti! :*

    RăspundețiȘtergere