vineri, 22 aprilie 2011

Review & Swatch ruj Avon Ultra Color Rich Country Rose

    Astazi va voi prezenta un ruj de la Avon, din gama Ultra Color Rich, nuanta Country Rose. Este un ruj cremos, hidratant, usor stralucitor. Nuanta este destul de intensa.    

    Eu l-am comandat, neincrezatoare ca voi primi o nuanta care sa corespunda culorii din catalog...si asa a fost. In catalog, apare mai deschis. Eu nu am tocmai buzele Angelinei Jolie, asa ca evit sa port rujuri in culori inchise.

    Oarecum dezamagita cand am vazut ce culoare are de fapt, i-am dat totusi o sansa si am fost placut surprinsa sa vad ca, desi este mai intens, nu este inchis si chiar este pata de culoare de care am nevoie in unele zile. Cred ca se potriveste perfect pe o piele bronzata. Nu tinde spre roz sau spre rosu, ci mai degraba spre tonuri de coral. In fine, cred ca va veti da seama mai bine din poza :-D.

    Cat despre rezistenta, nu va asteptati la mare lucru. Rujul rezista, atata timp cat nu va apropiati de vreun pahar cu apa... Pentru 10,9 ron, mie mi se pare reusit! Poza este facuta fara blitz, in lumina naturala.



Rujul Ultra Colour Rich Country Rose este disponibil si online, aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu