miercuri, 6 aprilie 2011

Vitamin C Facial Radiance Capsules de la The Body Shop

   Va voi impartasi astazi o alta experienta cu un produs cosmetic, destul de scump si complet ineficient.
   Am cumparat capsulele Facial Radiance cu Vitamina C de la The Body Shop acum doua luni, in speranta ca imi vor revitaliza tenul si ca imi vor asigura acel plus de stralucire a unui ten sanatos. Ideea de cura de 28 de zile mi s-a parut irezistibila - speram la un produs care in 28 de zile sa aiba rezultate cel putin multumitoare.
   Am achizitionat borcanelul cu 28 de capsule si am folosit in fiecare seara cate o astfel de capsula, ca substitut pentru crema de noapte. Un plus doar pentru maniera de prezentare! De fiecare data mi-a placut sa rup aceste capsule.
   Ingredientele indicate in prezentarea oficiala a produsului sunt extractul de camu-camu (o sursa naturala de vitamina C), uleiul din nuca braziliana si vitamina E. Aveti aici lista completa a ingredientelor.
  Crema are o textura usoara, o culoare portocalie si un miros tare neplacut, de colorant cu aroma de portocala. Continutul unei capsule este suficient pentru a acoperi intreaga suprafata a tenului. Imediat dupa aplicare, tenul este foarte neted, dar pare pudrat, nicidecum hidratat. Nu este o senzatie tocmai placuta.
   In fiecare dimineata, m-am trezit cu tenul foarte lucios. Tot in fiecare dimineata, am cautat acele "efecte minune". La inceput, am dat crezare prospectului, care spune ca avem de-a face cu un "sistem unic de eliberare lenta a substantei active". Mult prea lenta, in cazul meu!
   Ulterior, m-am convins ca am facut inca o investitie proasta. Nu am incercat celelalte produse din gama Vitamin C de la The Body Shop. Nici nu mai am vreo curiozitate in a le incerca. Despre Vitamin C Skin Boost am auzit lucruri mai bune, insa eu nu am folosit aceasta crema. 
  Capsulele cu Vitamina C au costat 73 de ron. Mult mai eficienta este crema nutritiva de la Gerovital Plant. Ce va pot recomanda pentru un ten sanatos este sa adaugati la ritualul dumneavoastra zilnic de ingrijire, doi litri de apa si vitamina C luata din consumarea de citrice. La mine chiar functioneaza!
  De maine promit sa aduc si vesti mai bune, nu doar dezamagiri cosmetice! Va voi prezenta in curand si o crema foarte buna de la The Body Shop, pentru ca aceste capsule au fost mai degraba un caz izolat si in general, sunt multumita de produsele lor.

Va place The Body Shop? Ce produse cumparati cu drag de la acest brand?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu