vineri, 1 aprilie 2011

What I'm using right now!

    Am preluat tag-ul pentru ca mi se pare foarte folositor si interesant, in acelasi timp. Acestea sunt produsele pe care eu le folosesc in prezent. In viitorul (foarte) apropiat, voi face un review al fiecaruia dintre acestea.

Sampon: Klorane cu chinina si vitamina B.
Balsam: Bema Bio hair.
Lotiune de corp:  O multime! In functie de stare, Nivea cu proteine din lapte si extract de bambus, Lancome Magnifique, Guess Seductive, Dior Miss Cherie, Rituals Mandarin Delight.
Gel de dus: Spuma de dus Fujiyama de la Rituals, gelul de dus Lancome Magnifique.
                                       

Crema de maini: Elmiplant nutritiva, cu unt de Shea si avocado.
Demachiant: Nivea lapte demachiant revigorant, Garnier Essentials cu extract de struguri, pentru ochi, sau apa demachianta Uriage.
Crema de fata: ziua, Uriage Hyseac, noaptea crema nutritiva de la Gerovital sau crema antiimperfectiuni de la Gerovital.
Crema de ochi: Nuxe Nirvanesque contour des yeux.
Fond de ten: Bourjois Healthy Mix, nuanta 53.
Concealer: Bourjois Healthy Mix, nuanta 52.
Pudra: Deborah.
Blush: perle bronzante de la Avon.
Mascara: L'oreal Millions de Cils ultra-black, Lancome Oscillation maro.
Lipstick: Sephora, Avon.
Balsam de buze: Neutrogena.
Oja: kit-ul French Manicure de la Flormar.
Parfum: in functie de dispozitie, Lancome Magnifique, Idole d'Armani, YSL Cinema, Versace Versense (singurul parfum pe care l-am cumparat de doua ori). Mult timp am folosit cu placere Versace Bright Crystal.


Voi ce produse folositi cu placere? Ce folositi in prezent?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu