marți, 19 aprilie 2011

Review - Crema de noapte Alverde pentru ten sensibil

    Am cumparat crema de noapte Alverde pentru ten sensibil din neatentie...eram curioasa sa incerc produsele Alverde, m-am tot uitat la creme, nu m-am putut hotari, intr-un final am ales-o pe aceasta, crezand insa ca am luat o crema pentru ten mixt. Acasa am realizat ca este, de fapt, pentru ten sensibil.

    Eu nu am nicio problema cu tenul, dar i-am dat o sansa, mai ales ca este o crema de noapte si nu ma deranjeaza daca este putin mai hidratanta decat cele pe care le folosesc ziua. 
    Nu am pastrat ambalajul pentru a va spune lista completa de ingrediente, insa extractul de unt de sal este elementul cheie al acestei creme.

   Imi place? Absolut deloc!
   Ce m-a izbit de la prima aplicare a fost mirosul extrem de puternic. Chiar daca nu am astfel de probleme in general, de data aceasta mirosul s-a dovedit a fi prea mult chiar si pentru mine.
   Un alt inconvenient este ca intra foarte greu in piele. Desi are o textura usoara si o cantitate mica este suficienta pentru intreaga fata, nu se absoarbe deloc usor. Imediat dupa folosire, pielea este catifelata, dar efectul nu dureaza.



   Dimineata m-am trezit cu fata foarte lucioasa si cu cateva cosuri, asa ca am renuntat imediat la ea.
   Acum o folosesc ocazional pe gat.

   Puncte tari? Pretul, in general mic la produsele Alverde. Fiind insa un produs inutil, nu ma incalzeste cu nimic acest fapt. Un alt plus ar fi aplicarea igienica si dozarea usoara, din tub, care are 50 ml.

Nu o voi recumpara, nu imi place si nu o gasesc eficienta.

Ce produse Alverde ati incercat? Ce v-a placut dintre ele?

2 comentarii:

  1. Untul de corp, gelurile de dus, balsamurile de par, unele dintre sampoane. Am incercat toate produsele lor, mai putin cremele de fata si cateva farduri, nu toate sunt bune din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Yellow Jade, eu cred ca prea putine branduri au toate produsele reusite. O sa incerc si eu untul de corp, sunt curioasa sa vad daca e bun!

    RăspundețiȘtergere