vineri, 13 mai 2011

Review pudra matifianta Rimmel Stay Matte

     Mi-am cumparat mai multe produse zilele acestea, printre care si pudra matifianta Rimmel Stay Matte. Nu era pe lista mea de cumparaturi, dar aveam nevoie de o pudra, si cum nu am gasit nuanta potrivita de la Maybelline, am fost nevoita sa gasesc o alta varianta. O varianta destul de buna, se pare!

     Rimmel Stay Matte este o pudra compacta, ce promite sa matifieze tenul pana la 5 ore si sa reduca vizibilitatea porilor, cu ajutorul mineralelor naturale. Nu am asteptari foarte mari de la o pudra matifianta, stiu ce ten pretentios am, dar Rimmel s-a dovedit a fi o varianta accesibila la pret (28 ron in DM) si multumitoare...efectul de matifiere chiar tine 5 ore in cazul meu. Este adevarat ca temperaturile nu sunt foarte ridicate inca...Voi reveni cu impresii despre cum se comporta la 40 de grade!
     Nu mi se pare ca reduce vizibilitatea porilor, insa imi place ca dupa aplicare, nu da tenului un aspect incarcat. Este o pudra foarte fina, intr-o nuanta usor rozalie, foarte naturala - eu am nuanta 002 - Pink Blossom. Termenul de valabilitate este de 30 de luni de la deschidere si cred ca ma va tine destul de mult timp...
     Nu cred ca ar face fata unui ten gras, dar s-ar putea sa ma insel...cum v-am mai spus, un produs se poate comporta perfect in cazul unei persoane si dezastruos in cazul alteia. Pentru tenul meu mixt, pudra Rimmel Stay Matte este buna! Eu o reaplic o data in cursul zilei si imi matifiaza din nou tenul, fara a il incarca.

     Personal, o recomand!

     Folositi pudra matifianta? Daca da, care vi s-a parut cea mai buna?

11 comentarii:

  1. salut!

    nu folosesc pudra dar sunt curioasa sa incerc una. cat ai dat pe cea de la rimmel daca imi permiti sa te intreb??
    luna asta mi-am cam facut de cap cu cumparaturile...
    te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Buna, Daniela! Am scris si in articol, am dat 28 ron pe ea si am luat-o din DM. Te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Scuze ....era scris mare cat capul meu.
    pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu folosesc o pudra L'oreal True Match, dar nici asta nu face fata prea bine tenului meu foarte gras, desi o folosesc impreuna cu fdt Revlon Colorstay pt ten gras. Rezista cateva ore daca nu e foarte cald, dar altfel la fiecare 2 ore trebuie sa o reaplic.
    Cred totusi ca pudra asta ar fi ok pentru cineva cu tenul mixt. Ma cam bate gandul sa incerc si eu Rimmel...

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Madelenaluiproust, mie Rimmel mi se pare o alternativa ieftina si eficienta, nu ma asteptam sa reziste atat de bine (sigur ca mi-as dori o pudra care sa reziste 12 ore, dar pana atunci, pentru 28 ron, ma multumesc cu 5 ore). Pentru tenul meu mixt, este in regula...mai buna decat Maybelline. Eu o folosesc impreuna cu Bourjois Healthy Mix. Sper sa fie la fel de buna si cand va fi mai cald afara...Multumesc pentru comentariu!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da si eu tot pe asta o am in varianta peachy glow parka si imi place,dar totusi e mai buna cea de la bourjois.Despre pudra asta pot spune doar ca e cat de cat multumitoare:)

    RăspundețiȘtergere
  7. @ PreciousBoutique, nu o stiu pe cea de la Bourjois. O sa o incerc daca Rimmel nu va face fata la vara!Multumesc pentru comentariu!

    RăspundețiȘtergere
  8. O vreau de foarte mult timp si nu stiu de ce nu o cumpar..alte prostii le iau da asta care chiar imi trebuie nu :))

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Dariaa, asa fac si eu. Aveam nevoie de pudra matifianta de ceva timp si mereu ajungeam acasa cu altceva. Intr-un final, am vazut-o pe aceasta si am zis ca nu o mai las, mai ales ca vine vara! Multumesc pentru comentariu!

    RăspundețiȘtergere
  10. Am si eu aceasta pudra si intr-adevar are putere buna de matifiere,a fost chiar prima mea pudra :) insa dupa ce am descoperit si alte pudre am ajuns la concluzia ca aceasta lasa un aspect f cakey,deci tre sa alegi intre aspect si calitate cam ce vrei :P :http://buburuzacuatitudine2008.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am avut probleme cu ea. Ce pudra te-a multumit ca aspect, dar si calitativ?

      Ștergere