marți, 2 aprilie 2013

Preferatele lunii martie!

Am o lista scurta de produse preferate pentru ca nu am mai vrut sa includ produsele pe care le consider deja indispensabile, dar care apar in lista aceasta aproape in fiecare luna (lotiunea micelara Bioderma, parfumul Lancome Hypnose...si altele :).

Le mentionez, asadar, pe cele care chiar m-au impresionat.
Pe un prim loc binemeritat ar trebui sa fie gelul de curatare Paula's Choice Skin Balancing Oil Reducing Cleanser. Este bland cu pielea, nu o usuca. Indeparteaza perfect si machiajul. Sunt foarte incantata de el!


Un alt produs Paula's Choice care mi-a placut inca de la primele utilizari este tratamentul Resist Pure Radiance Skin Brightening. Intr-o saptamana mi-a redat luminozitatea tenului. Acum il folosesc zilnic, dimineata, si sunt multumita de el. Imi place si consistenta sa. In plus, lasa tenul foarte fin si pot aplica mai usor fondul de ten.


Inca imi place L'Oreal Mythic Oil. Il folosesc si pe parul umed, dar imi place foarte mult efectul sau asupra parului uscat. Parul meu este aspru si chiar daca il aranjez, a doua zi isi pierde orice forma. Este suficient sa aplic Mythic Oil pe lungimea parului, insistand pe varfuri, pentru ca parul meu sa se domoleasca si sa nu mai fie frizzy. Ii confera si luciu. Bun, bun, recomand!


Surprinzator, in lista se afla si un eyeliner - nu m-am considerat niciodata suficient de indemanatica incat sa trasez o linie perfecta cu eyeliner-ul, asa ca am evitat sa il folosesc. Pentru ca am primit Essence Gel Eyeliner, in superba nuanta Berlin Rocks, mi-am impus sa il folosesc cat mai des si sa invat sa il aplic perfect. Nu am ajuns inca la rezultatele dorite, dar asta doar din vina mea. Eyeliner-ul este perfect, se aplica usor si este foarte rezistent. L-am purtat inclusiv in zile in care a plouat mult si nu am avut probleme, nu s-a intins. Review si swatch saptamana aceasta!


O saptamana frumoasa si insorita va doresc!

Voi ce produse preferate ati avut in luna martie?

7 comentarii:

  1. nici eu nu sunt indemanatica si prefer sa nu imi cumpar tus sau alte nebunii de genu' acesta pentru ca expira mai mult ca sigur :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le-am primit pe toate cadou - singura nu imi cumpar niciodata eye liner, tot pentru ca expira pana le folosesc :).

      Ștergere
  2. Tot citesc despre Paula's choice dar n-am încercat niciodată. M-ai făcut curioasă!
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa ce am citit despre produsele Paula's Choice sute de review-uri pe o multime de bloguri, m-am hotarat sa le incerc si eu. De o luna le folosesc si sunt multumita - astept sa vad ce "relatie" vom avea pe termen lung. Sper sa imi priasca. Te pup!

      Ștergere
  3. Pure Radiance e si la preferatele mele din luna martie :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Tratamentul Pure Radiance suna bine, chiar m-ar tenta un produs de genul acesta!

    RăspundețiȘtergere