joi, 23 iunie 2011

Quad-ul S-he Style Zone - review&swatch

       Daca ati fost prin DM, probabil ati observat noua colectie S-he Style Zone...ambalajele au un design ce te imbie sa cumperi, culorile ojelor sunt perfecte pentru vara iar preturile sunt foarte bune.

       Din toata vitrina de "bunatati", mi-am ales un quad in culori potrivite pentru un machiaj de seara sau un smokey eyes - alb, lila, gri si negru.


       Nu ma asteptam la foarte multe din partea unor farduri care au costat in jur de 12 lei. Sunt, insa, foarte bune calitativ - culorile sunt pigmentate, stralucitoare, se vad foarte frumos si rezista un numar suficient de ore fara sa folosesc vreo baza de machiaj. In urmatoarea mea vizita prin DM, cu siguranta imi voi cumpara fardurile acestea si in alte nuante, pentru ca m-au surprins placut.

       Mai jos aveti un swatch, realizat in lumina naturala. Culoarea mea preferata din quad este gri.








2 comentarii:

  1. Negrul si griul mi se par si mie foarte faine.
    Cred ca maine fac si eu o vizita la DM sa le vad si live :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Madelenaluiproust, sunt curioasa daca o sa iti placa vreun quad. Sunt mai multe combinatii de culori si mie mi s-au parut interesante, bine alese. Cu prima ocazie, imi mai cumpar unul, in culori mai calde :).

    RăspundețiȘtergere