marți, 28 iunie 2011

Cele mai senzuale buze cu Sexy Mother Pucker by Soap&Glory

     Cred ca dintre toate lucrurile pe care mi le-am cumparat recent, ce m-a incantat mult este setul de gloss-uri Sexy Mother Pucker de la Soap&Glory. Pentru 50 ron am primit 2 seturi, deci 6 gloss-uri ce arata senzational pe buze.

     Setul cuprinde trei nuante - cea mai deschisa si preferata mea este Super Starry. Rozul se numeste What Melon iar nuanta ciocolatie, care nu mi se potriveste foarte bine, este Nude.

     Super Starry sta pe buzele mele aproape in fiecare zi. Gloss-ul arata foarte bine si purtat singur, pentru ca am buzele destul de subtiri si o nuanta deschisa le confera volum, dar si peste rujul meu roz de la Sephora (vezi aici review&swatch).

    Imediat dupa aplicare, nu simt nimic. Dupa 2-3 minute, deja incep furnicaturile, destul de intense. In comparatie cu Too Faced Lip Injection, as spune ca aici senzatia dureaza mai mult si se repeta in timp, pe cand la Too Faced este mai intensa, dar trece destul de repede.

     Eu rezist fara probleme, mai ales ca imi place atat de mult cum arata buzele mele cand port aceste gloss-uri. Sunt si foarte rezistente pe buze, nu trebuie reaplicate des si nu se sterg cand beti apa, ci raman pe buze, conferind acelasi efect de lip plumping.

     Un dezavantaj al acestor gloss-uri este ca sunt lipicioase. Nu mi-au placut niciodata gloss-urile de acest tip, iar Sexy Mother Pucker sunt cele mai lipicioase pe care le-am avut. De asemenea, se consuma repede, mai repede decat ma asteptam. Un gloss are 7 ml.

     Eu recomand, recomand, recomand gloss-urile Soap&Glory iar daca vreti sa va luati o singura nuanta, preferata mea este Super Starry si cred ca ar avantaja pe oricine!

     Swatch-ul este facut in lumina naturala.


Super Starry       What Melon         Nude



5 comentarii:

  1. nici mie nu-mi plac lipicioaaassseee...

    RăspundețiȘtergere
  2. De unde pot sa-mi cumpar setul asta?:D Am mai vazut fete care il lauda, inseamna ca merita! Si cuummm sa nu-ti placa nuanta aia Nude? E atat de peachy, perfecta pt vara :D :X
    te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. mie imi place nuanta din mijloc ♥
    sa le folosesti cu placere, chiar ai facut o afacere buna cand ti le-ai luat :)
    dar cum ti-am mai spus... daca pisca, they're not for me :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Coco, sunt singurele cu care voi face o exceptie, in rest nu voi purta gloss-uri lipicioase! :)Te pup!


    @ Blonde Kitten, eu l-am luat din Sensiblu Unirii. Produsele Soap&Glory se gasesc in farmaciile Sensiblu. Nude este o nuanta frumoasa, dar putin prea inchisa pentru buzele mele subtiri :). Te pup si eu!


    @ Modniza, ma bucur ca nu sunt singura careia ii plac gloss-urile acestea! Te pup!


    @Allie, multumesc! Da, pisca :D, dar nu am gasit vreun gloss care sa nu piste si sa aiba efectul acestora. Eu de obicei port prima nuanta peste un ruj roz iar cea de-a doua singura, pentru ca are un strop de roz in ea care o face sa arate foarte bine pe buze! Te pup!

    RăspundețiȘtergere