duminică, 1 mai 2011

Produsele lunii aprilie!

    In aprilie, cateva produse s-au transformat in preferatele mele si le voi recumpara pentru ca mi se par foarte eficiente!



Dupa cum puteti vedea in imagine, acestea sunt:
  • spray-ul termoprotector Iron It de la Toni&Guy, care s-a dovedit foarte eficient in protejarea parului meu de caldura foehn-ului si (din ce in ce mai rar) a placii de intins parul; gasiti aici un review.
  • lotiunea tonica cu extract de struguri de la Garnier Essentials a devenit un produs indispensabil in rutina mea zilnica de ingrijire si o folosesc cu placere dimineata si seara;
  • crema de ochi Nuxe Nirvanesque; nu pot spune ca am descoperit crema de ochi perfecta, dar din ce am incercat pana acum, s-a dovedit a fi cea mai eficienta. Review in curand!
  • Oriflame Foot Scrub, un produs aparent inutil, dar care se va dovedi de mare folos mai ales in lunile de vara; eu il considera cea mai interesanta descoperire de luna aceasta!
  • crema de maini nutritiva de la Elmiplant, cea mai hidratanta crema pe care am folosit-o pana in prezent. I-am facut un review aici.
  • balsamul de buze Neutrogena, pe care continui sa il folosesc cu regularitate, desi a trecut iarna. Review aici!
  • lotiunea de corp Neutrogena, foarte hidratanta si cea la care apelez mereu pentru a avea o piele catifelata.
  • balsamul de par Bema Bio Hair, remediul meu pentru parul aspru si incalcit. Review aici!
  
    Va doresc un 1 mai superb!

Voi ce produse ati folosit cu placere in luna ce tocmai s-a incheiat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu