marți, 17 mai 2011

Crema de zi hidratanta matifianta Nivea - Review

      Am folosit in trecut crema de zi hidratanta matifianta de la Nivea pentru ten gras, cautand o crema care sa asigure echilibrul intre hidratarea de care orice ten are nevoie si matifierea zonei T. Crema de la Nivea m-a multumit doar sub aspectul hidratarii.
      Crema matifianta Nivea promite sa regleze excesul de sebum si sa asigure un echilibru, hidratand zonele uscate ale tenului si conferind un aspect mat zonelor mai grase. Vitamina E si sistemul de protectie UVA/UVB (crema are factor de protectie solara FPS 15), pentru protejarea tenului de factori nocivi, sunt alte argumente aduse de producatori pentru a cumpara aceasta crema.

      Eu am cumparat-o strict pentru matifiere. Crema are intr-adevar o textura usoara si este usor absorbita de piele. Imediat dupa aplicare, tenul este catifelat si se simte hidratat. De asemenea, machiajul se intinde foarte usor, nu am avut nicio problema in acest sens.
     Tenul arata bine dupa aplicare. Pe termen lung, insa, aceasta crema mi s-a parut inutila. Efectul de matifiere nu tine mai mult de 2-3 ore. Tenul meu a inceput sa arate mai incarcat, am avut probleme cu acneea in timpul in care am folosit aceasta crema, probabil din cauza formulei care s-a dovedit prea grasa pentru mine.

      Eu cred ca este mai degraba potrivita tenului normal sau celui mixt cu zone uscate, folosita in sezonul rece, cand tenul este mai sensibil. Vara, o vad imposibil de folosit pentru tenul meu.
      In afara lipsei efectelor pozitive, nu imi place ambalajul - crema se afla intr-un borcan, de altfel simpatic, dar neigienic.

      Am folosit aproximativ 3/4 din borcan iar in momentul in care am renuntat la crema, am continuat sa o aplic pe gat - este suficient de hidratanta pentru aceasta zona si nu ma indur sa cumpar o crema dedicata exclusiv gatului si decolteului.
      Crema are 50 ml, se consuma destul de greu si costa aproximativ 21 ron. Se gaseste in hypermarket-uri.
Nu a fost pe gustul meu si nu o voi recumpara.

      Ati folosit crema matifianta de la Nivea? V-a placut?


Off-topic: Incepe sesiunea si sunt foarte ocupata in aceasta perioada cu examenele. Cu toate acestea, voi face toate eforturile pentru a imi dedica o mare parte din putinul timp liber voua! Va multumesc pentru intelegere si va urez succes, in cazul in care va aflati in aceeasi situatie cu mine!

6 comentarii:

  1. Am avut si eu o crema as ade la nivea , adica o am si acuma..nu-mi place mai deloc ..dar o folosesc pentru maini si calcaie e foarte buna ! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Îți recomand crema matifiantă de la Elmiplant. Mie mi-a fost potrivită asta de la Nivea, însă cea de la Elmiplant e mult mai matifiantă :) Pentru mine a fost prea prea și am făcut-o cadou.

    RăspundețiȘtergere
  3. buna :)

    eu nu am avut o experienta prea placuta cu nivea la capitolul creme de fata, in sensul ca mi se irita fata foarte usor de la ele :(

    totusi sunt fidela gelurilor de dus si balsamului de buze hydrocare de la nivea, astea mi se par produsele cele mai bune de la ei :)

    mult succes la examene and don't worry about us :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Dariaa, :)), sunt convinsa ca ai niste calcaie superbe! Nici pe mine nu m-a dat pe spate, de aceea o folosesc pentru gat...pentru calcaie am altele rezervate!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Dorapolicarp, nu am incercat-o pe cea de la Elmiplant, insa am auzit ca ar fi foarte buna. Acum nu stiu ce sa zic...nici una prea matifianta nu imi trebuie, ar fi prea mult pentru tenul meu mixt, exact cum zici si tu. Iti multumesc pentru sfat!

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Allie, iti multumesc tare mult! Sper sa le termin cu bine...
    Cat despre Nivea, nu am incercat alte creme de fata. Gelurile de dus sunt preferatele mele, sunt foarte hidratante. Si lotiunile de corp imi plac. Balsamul de buze mi s-a parut bun, dar prefer Neutrogena. Oricum, per total, imi plac produsele Nivea, dar nu pentru ten.

    RăspundețiȘtergere