miercuri, 4 mai 2011

Lapte demachiant revigorant Nivea - Review

    Tocmai am terminat tubul de lapte demachiant revigorant pentru ten normal si mixt de la Nivea Visage si cum demachierea trebuie sa faca parte din rutina noastra zilnica, m-am gandit ca un review la acest produs v-ar putea fi folositor.

     In general, apreciez produsele de la Nivea si am incercat destul de multe, de la lotiuni de corp si geluri de dus la demachiante de ochi si de fata si creme de zi si de ochi. La gelurile de dus exceleaza, lotiunile de corp sunt bunicele. Laptele demachiant revigorant este de nota...8, in opinia mea. 

     I-as putea identifica o serie de puncte tari. Este un produs care curata foarte bine machiajul si destul de usor. Din acest motiv, se consuma foarte greu. Aplicarea este practica, pentru ca demachiantul se afla intr-un tub, care are 200 ml. Un alt punct forte al acestui produs este pretul - aproximativ 20 ron.

    Pe ambalaj scrie ca formula este imbogatita cu vitamine si cu extract de lotus. Lista de ingrediente cuprinde, insa si cativa parabeni, parfum si alcool. Eu insa nu tin ca toate produsele pe care le folosesc sa fie certificate EcoCert si sa fie lipsite de orice ingredient nociv...
     Nu lista de ingrediente, ci un alt punct slab ma determina sa nu mai cumpar acest demachiant. Dupa aplicare, simt ca imi lasa tenul foarte gras. Pentru un demachiant adresat tenului mixt si care se lauda cu o formula care nu incarca, acest aspect este chiar deranjant. Dupa demachiere, trebuie neaparat sa imi curat fata cu un gel de curatare si sa aplic lotiune tonica. Altfel, tenul meu ramane lipicios.

     Efectul revigorant nu l-am descoperit. De la bun inceput mi s-a parut deplasata ideea ca un demachiant sa revigoreze. Am trait aceasta senzatie cu apele micelare si cu lotiunea tonica, insa nu cu demachiantul. Cu atat mai putin cu acesta, care in loc de revigorant, este enervant prin senzatia de imbacsit pe care o lasa pe tenul meu.

Ati incercat acest demachiant de la Nivea? Ce demachiant folositi in prezent?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu