miercuri, 11 mai 2011

Din nou incantata de Planet Spa, cu ulei de masline

      Va spuneam intr-o postare mai veche (o puteti citi aici) ca am fost foarte incantata de primele pliculete Planet Spa pe care le-am incercat - era vorba despre un tratament iluminator pentru ten ce cuprindea o masca si un ser. Ei bine, cu aceeasi ocazie mi-am comandat si tratamentul hidratant cu ulei de masline. Setul cuprinde o masca si un ser. Am comandat tot varianta mini, de doua pliculete.


      Plicul cu masca are 7 ml. Este o masca transparenta, cu o textura foarte usoara. Mare parte din aceasta intra in piele in cele 20 de minute cat este recomandat sa o tineti pe fata. Restul se curata foarte usor, cu apa calda.
      Dupa indepartarea mastii, tenul meu arata curat si pielea se simtea catifelata.
Marturisesc ca am avut emotii la aplicarea acestui produs, pentru ca am un ten mixt, predispus la acnee si mi-a fost teama sa nu fac mai mult rau cu masca de la Planet Spa. Nu a fost deloc asa si ma bucur ca am incercat-o! Continutul unui plic imi va ajunge pentru inca doua aplicari pe fata si pe gat.

      Cel de-al doilea pliculet contine un ser pentru gat si decolteu. Este chiar un ser, asa ca mare grija cu aplicarea! Este posibil sa faceti risipa de produs. Cateva picaturi sunt suficiente pentru gat si decolteu. Serul intra destul de repede in piele si ii da un aspect mai ferm. Eu am fost foarte incantata. In pliculet a mai ramas destul produs, pe care il voi folosi zilele urmatoare.

      Asadar, am facut o noua descoperire de la Planet Spa si cu siguranta voi mai incerca si altele! Acest set a costat 3,99 ron. Personal, va recomand varianta mini pentru a va da seama daca produsul este potrivit tenului vostru. Am observat ca multe persoane ajung la mine pe blog incercand sa afle cum se aplica produsele de la Planet Spa. In cazul pliculetelor, scrie pe spatele acestora. Nu am incercat varianta full-size a produselor, dar presupun ca tot pe ambalaj scrie modul de intrebuintare...

      In campania 8 de la Avon puteti alege oricare 2 produse pentru 33 ron - eu imi voi lua setul de mini-masti si untul de corp! Masca cu ulei de masline poate fi comandata si online, de aici.

      Ati incercat tratamentul hidratant cu ulei de masline de la Planet Spa?

6 comentarii:

  1. am incercat majoritatea produselor de la planet spa si mi-au placut toate, este o gama de foarte buna calitate. acum mi-ai facut pofta sa dau un ochi in noul catalog! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @ World of leea, uita-te, poate gasesti ceva interesant! Eu as vrea sa imi iau mai multe, dar sunt in criza, ma limitez...Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. salut .
    eu am pus ochii pe gama cu levannda si iasomie, si anume uleiul de par si lotiunea de corp.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Buna, Daniela! Eu am facut o selectie dura ca sa imi aleg doar doua produse. Uleiul de par nu m-a atras foarte mult, pentru ca nu am folosit niciodata un astfel de produs si nu stiu cat de benefic ar fi pentru parul meu. In schimb, lotiunea de corp mi-ar placea si mie :).

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt perfecte pt mine le iubesc:X


    visit my blog: www.avondeea.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere