joi, 5 mai 2011

Impresia mea despre Lipocils de la Talika

       Intotdeauna am considerat ca niste gene lungi si bine puse in valoare fac diferenta...acest lucru se poate obtine foarte usor cu un rimel, veti spune. Ei bine, sunt intru totul de acord cu voi, numai ca am avut si eu micile mele nebunii si am decis la un moment dat ca genele mele pot fi mai lungi si pot arata mult mai bine.

       Aici a intervenit Lipocils, tratamentul minune de la Talika. L-am cumparat din comoditate, pentru ca oricat as incerca sa ma auto-motivez sa folosesc zilnic ulei de ricin, mereu uit si de asemenea, l-am luat pentru ca imi doream un produs pe care sa il pot aplica si ziua iar apoi sa ma dau cu rimel, fara inconveniente.  
       Lipocils este un produs scump (nu ii mai stiu pretul in prezent, eu l-am cumparat acum mai mult de un an din Douglas) si cu o anumita reputatie in domeniu...foarte laudat in revistele de specialitate, Lipocils parea produsul care sa imi ofere genele de diva la care visam :-). Bineinteles ca nu s-a intamplat asa!

      Am folosit zilnic minusculul produs, care seamana foarte mult cu un rimel subdimensionat. Periuta este foarte rigida si cum se recomanda aplicarea chiar de la baza genelor, mi s-a parut destul de incomoda.

      Ce aplicam de fapt? In tub se afla un gel transparent, care se usuca aproape instantaneu pe gene, astfel incat sa pot aplica rimel-ul imediat.
     Intr-adevar, rimel-ul se aplica mai frumos, mai usor, genele erau perfect separate. Tind sa aseman Lipocils, din acest motiv, cu un primer de gene, nu cu un tratament.
      Genele nu mi s-au alungit cu cei 2 mm pe luna promisi de Talika, nici nu mi s-au indesit. Au capatat o culoare uniforma (varfurile erau usor mai deschise decat restul genelor inainte de a folosi acest produs).
      Am aplicat Lipocils cu constiinciozitatea unei persoane care realizeaza ca a cheltuit absurd de mult pe un produs ineficient, de 4.2 ml, dar cu un marketing bun in spate, si care tot asteapta sa vada rezultatele, pentru a se convinge ca nu a comis o greseala. Rezultatele nu au aparut nici dupa ce l-am terminat, in vreo 2 luni.

     Acum folosesc periuta pentru a imi aplica ulei de ricin, o data pe saptamana. Alte produse profesionale pentru gene nu am mai incercat. Din cate stiu, Mavala mai are un astfel de tratament. Pe mine nu ma mai tenteaza!

     Ati folosit Lipocils sau alt tratament pentru gene? Daca da, au avut efect?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu