duminică, 15 mai 2011

Lotiunea tonica L'Oreal Revitalift nu este pentru mine

     Lotiunea tonica L'Oreal Revitalift este unul dintre putinele produse care s-a dovedit un dezastru pentru mine inca de la prima utilizare. De altfel nici nu am mai incercat-o a doua oara.

     De aceea, la titlu nu apare Review pentru ca nu pot analiza obiectiv un produs dupa doar o singura folosire. Daca doriti un review al lotiunii tonice L'Oreal Revitalift, eu nu va pot oferi asta acum. Pot doar sa va explic de ce nu o voi mai folosi.

     Gama L'Oreal Revitalift nu se adreseaza tenului tanar, este potrivita tenurilor ridate iar lotiunea tonica Revitalift este un pas in ritualul de ingrijire propus de L'Oreal pentru pielea ce si-a pierdut fermitatea. Mai exact, lotiunea tonica promite sa intinda tenul, sa elimine impuritatile, sa revitalizeze pielea prin actiunea vitaminei C si a Glycoliss-ului. Lotiunea are 200 ml si costa aproximativ 26 ron.

      De ce nu o folosesc?

      Am aplicat-o cu o discheta demachianta. Inca de la inceput, mirosul mi s-a parut foarte puternic. Dupa aplicare, tenul mi s-a inrosit usor si a inceput sa ma stranga destul de tare. A fost o senzatie foarte neplacuta.    
     Chiar daca lotiunea a intrat in piele, tenul a ramas foarte lipicios. Per total, mi-am simtit tenul atat de neplacut, lipicios si cu acea senzatie de piele ce "strange", incat a trebuit sa ma spal cu un gel de curatare si sa aplic o crema hidratanta. Nu mi-am dorit sa mai experimentez aceste efecte.
     Eu nu o voi mai incerca. Probabil ca pentru un ten imbatranit este potrivita, desi nu stiu cui i-ar prii un produs puternic cu efecte atat de neplacute.
     Lotiunea tonica potrivita pentru mine este cea de la Garnier Essentials cu extract de struguri! Ii voi face un review in curand. Imi place mult si nu voi renunta la ea!

    Folositi lotiune tonica?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu