duminică, 8 mai 2011

Demachiant pentru ochi cu extract de struguri de la Garnier - Review

     Demachiantul pentru ochi de la Garnier Essentials imi este tare drag si il folosesc cu placere de cateva luni.
     Lotiunea demachianta pentru ochi cu extract de struguri de la Garnier Essentials este recomandata pentru ochii sensibili, pentru indepartarea machiajului, inclusiv a celui waterproof.

     De ce folosesc acest produs?
     In primul rand, imi place tare mult mirosul sau. Este un parfum usor, de struguri, intalnit si la lotiunea tonica din aceeasi gama.
    Cel de-al doilea punct forte, in opinia mea, este textura foarte usoara a sa...demachiantul este lichid si curata foarte bine machiajul. Pentru acest lucru, insa, trebuie sa folositi o cantitate destul de mare de produs...asta inseamna ca tubuletul tare dragut de 150 ml va va ajunge vreo 2 saptamani, daca folositi acest demachiant in mod curent. In aceasta privinta este mai rentabil demachiantul de la L'Oreal (puteti citi un review aici).

    Nu i-am probat eficienta in cazul machiajului waterproof, asa ca nu stiu ce sa va spun despre acest aspect. Ce garantez, insa, este ca poate fi o alegere buna pentru ochii sensibili. Nu am avut nicio problema cu ochii, nu mi-au lacrimat, nu m-au usturat.

    Scriind acest review, realizez ca demachiantul pentru ochi de la Garnier face parte dintre produsele mele preferate, chiar daca nu are efecte spectaculoase fata de alte produse de acelasi fel. In afara de eficienta sa, pretul este un argument destul de puternic pentru a il tot cumpara, la fel faptul ca se gaseste foarte usor (in orice hypermarket, la un pret aproximativ de 13 ron). Dintre produsele similare, doar apa demachianta Uriage imi place mai mult, insa este substantial mai costisitoare si se consuma foarte repede (review aici)...

    Eu voi continua sa cumpar lotiunea demachianta pentru ochi de la Garnier, impreuna cu lotiunea tonica din aceeasi gama (despre care va voi povesti in curand).


    Sa aveti o duminica placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu