sâmbătă, 16 februarie 2013

Dizolvantul de lac de unghii Elina Med

Cand trimiti prietenul la cumparaturi, este bine sa nu ai asteptari mari, mai ales cand este vorba despre cosmetice :-). Asa am ajuns in posesia dizolvantului de lac de unghii Elina Med.  

Am fost incantata, la inceput, de sticluta cocheta si de dimensiunile sale reduse. De indata ce i-am desfacut capacul, am fost izbita de un miros puternic de acetona. Dintotdeauna am urat mirosul alcoolului si al acetonei. 
Aceasta este lista de ingrediente ale acestui dizolvant de lac de unghii:

Am folosit-o de mai multe ori. Este optiunea mea de rezerva atunci cand raman fara dizolvant de unghii. Curata foarte bine lacul de unghii transparent, insa imi pune probleme atunci cand folosesc o oja in culori puternice. Am nevoie de aproximativ 4 dischete demachiante pentru curatarea perfecta a unei oje rosii, spre exemplu. 
Tubul este practic - dizolvantul nu se risipeste si pot imbiba discheta cu cantitatea dorita de acetona. 
Evit sa folosesc acest dizolvant de unghii in primul rand pentru ca simt ca imi usuca cuticulele. Imediat dupa folosire, trebuie sa aplic un ulei pentru cuticule sau o crema de maini hidratanta. 
De aceea, nu recomand Elina Med. Chiar daca este putin mai scump, va recomand dizolvantul de lac de unghii Oversa. Si cel de la Cien este foarte bun - am scris despre el AICI.
Am vazut dizolvantul Elina Med doar in hypermarket-urile Cora. Costa in jur de 4 lei. Tubul are 100 ml. Dizolvantul este produs in Germania. 

Sa aveti un weekend frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu