sâmbătă, 2 februarie 2013

Crema de maini Dove Intensive Nourishment, o delectare!

Recunosc ca mi-a parut rau cand am consumat tubul de crema de maini Dove Intensive Nourishment.

A fost unul dintre produsele mele preferate in luna ianuarie si mi s-a parut adecvata ingrijirii mainilor in zilele friguroase.

Imbogatita cu Deep Care Complex si cu uleiuri nutritive, pentru hidratarea si ingrijirea mainilor, crema Dove este ideala pentru catifelarea palmelor aspre si pentru calmarea pielii agresate de diferiti detergenti, de frig sau de alti factori care usuca pielea. Este perfecta si pentru ingrijirea cuticulelor, dar si pentru calcaie.

Eu am folosit-o in fiecare seara, atat pe maini, cat si pe talpi, si am fost foarte incantata de rezultate. Pielea ramane fina iar senzatia dureaza pana dimineata. De asemenea, am simtit ca pielea este instantaneu calmata si catifelata. Pentru anotimpul rece, este o crema foarte buna! 

Dimensiunea redusa a tubului permite purtarea sa in orice poseta, fara a ocupa mult spatiu. 
Tubul are 75 ml. 

Consistenta cremei este usoara, asemanatoare cremei de maini nutritive de la Elmiplant. Absorbtia sa in piele este rapida iar mainile nu raman uleioase. 



Gasiti crema Dove Intense Nourishment in hypermarket-uri, la un pret aproximativ de 7 ron.
 
O recomand!

2 comentarii:

  1. Nu am incercat crema aceasta, dar am avut mai multe lotiuni pentru corp, geluri de dus, etc de la Dove si mi-au placut enorm, sunt foarte calitative produsele lor...plus ca miros extrem de bine :*

    RăspundețiȘtergere