vineri, 1 februarie 2013

Noutati cosmetice de la H&M!

In cautarea colectiilor de primavara, mi-am aruncat privirea asupra noutatilor de la H&M. Mi-au atras atentia cosmeticele de mai jos, proaspat sosite in magazinele H&M!

Probabil ca cele mai interesante cosmetice dintre cele nou aparute sunt paletele de farduri de mai jos. Fiecare contine 5 nuante esentiale pentru un look reusit. Paleta Nudes contine nuante de baza, adecvate unui machiaj de zi. Paleta Smoky cuprinde 5 nuante indispensabile pentru un machiaj de seara, care sa accentueze privirea. Fiecare paleta costa 20 ron.




Dipliner este un eyeliner lichid, disponibil pe negru. Costa 20 ron.

Gelul de dus Candy Pink are o aroma dulceaga. Este disponibil intr-un tub de 150 ml, la pretul de 13 ron.


Balsamurile de buze mi s-au parut foarte simpatice. Cutia de metal cu capac contine 12 g de balsam. Sunt trei arome disponibile - Juicy Pear, Candy Pink si Love Vanilla. 
Oricat de adorabile mi s-ar parea, nu pot sa nu remarc faptul ca un balsam in cutie nu este nici igienic, nici practic. Fiecare balsam costa 13 ron.



Imaginile sunt preluate de pe site-ul H&M.


Eu nu pot spune ca sunt tentata de produsele de mai sus. Nu am incercat pana acum cosmetice H&M si nici nu am citit vreun review despre ele. 
Voi le-ati incercat? Daca da, cum vi s-au parut? Ati fost multumite de calitatea lor?




4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Cred ca si la noi. Eu le-am vazut pe varianta romaneasca a site-ului H&M iar preturile erau afisate in RON. :*

      Ștergere
  2. dar in magazine nu cred ca am vazut.in schimb in strainatate am vazut muuuulte,rai

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar o sa verific, atunci cand o sa ajung intr-un magazin H&M, daca se gasesc si la noi. Eu sper sa fie si in magazinele din Romania :).

      Ștergere