sâmbătă, 23 februarie 2013

Trussardi Donna - accente subtile de feminitate

Trussardi Donna si Trussardi Uomo au fost lansate in 2011, pentru a celebra 100 de ani de la infiintarea Trussardi.
Trussardi Donna este un parfum citric, floral, dulce, fructat, fara a se identifica perfect cu una dintre aceste categorii. Mai degraba, le imbina reusit iar rezultatul este un parfum distins, care atrage atentia.
Este feminin, dar nu apasator. Nu m-a dus cu gandul la seductie sau senzualitate, ci la tinerete, voiosie si zambete strengaresti.
 Notele de varf sunt fructate - lamaia le domina si confera unicitate acestui parfum. Notele de mijloc cuprind flori delicate si intens parfumate - iasomia si  floarea de lotus se intrepatrund cu notele de baza, orientale, de lemn de santal, patchouli, vanilie si floare de portocal.


 Sticla are un design simplu - liniile curate, culoarea alba, evidentiaza auriul logo-ului casei Trussardi.
Parfumul mi se pare fascinant. Din pacate, nu este foarte persistent. Imediat dupa aplicare, inunda camera cu parfumul sau. In 4 ore, abia se mai distinge. Folosit impreuna cu crema de corp din aceeasi gama, rezista mai mult.  

Am asemanat parfumul cu Chanel Chance. Ambele sunt delicate si potrivite unor tinere. Doamnelor care doresc o aroma distinctiva, unica, probabil ca acest parfum nu le va inspira nimic.
Cu toate acestea, eu va recomand macar sa il incercati atunci cand ajungeti intr-o parfumerie!
Eu l-am folosit cel putin saptamanal, de cand l-am primit, pentru ca imi insufla instantaneu o buna dispozitie!
Pretul aproximativ al parfumului Trussardi Donna este de 200 - 250 ron, in functie de magazinul de unde il achizitionati.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu