vineri, 22 februarie 2013

Liebster Blog Award!

Inspiratia imi lipseste astazi, asa ca am decis sa ma ocup de o postare foarte draguta - Liebster Blog Award! In timp ce ma uitam pe un blog tare simpatic, Chilipiruri adunate, am vazut ca sunt nominalizata - a fost o surpriza placuta :-).
 
 
Se pare ca trebuie sa scriu cate ceva despre mine - nu imi place sa vorbesc mult despre mine si despre lucrurile care imi plac, insa postarea asta este o buna ocazie sa aflati unele lucruri pe care poate nu le-as fi scris cu alta ocazie pe blog.
 
Sa incepem, asadar!


Reguli:
1. Numeşte şi mulţumeşte persoanei/blogului care ţi-a acordat premiul.
Am fost nominalizata pe blogul Chilipiruri adunate - draga mea, iti multumesc tare mult :*!
2. Scrie 11 lucruri despre tine, că dacă tot ne-am împrietenit prin intermediul blogului, trebuie să ne ştim mai bine, nu?

2.1. Urasc sa fiu trezita de o alarma, la ore nefiresc de matinale - nu dorm mult, dar sunetul alarmei, dimineata, este cel mai sinistru mod de a imi intrerupe visele.
2.2. Sunt o consumatoare inraita de dulciuri si de ciocolata. Vara, sunt dependenta de inghetata.
2.3. Cu toate acestea, n-am avut niciodata mai mult de 47 de kilograme. Pur noroc, as spune, pentru ca nu sunt o fire tare sportiva.
2.4. Ma plictisesc foarte repede, asa ca am nevoie de persoane spontane in viata mea, care sa ma surprinda in permanenta.
2.5. Iubesc sa calatoresc - cred ca una dintre marile satisfactii ale vietii este sa vezi locuri noi, sa descoperi alte culturi si sa cunosti oameni deosebiti, cu care aparent nu ai nimic in comun.
2.6. Cand am ajuns la Paris, am fost convinsa ca este cel mai frumos oras din lume. Inca il port in inima mea. Iubesc Parisul, iubesc croissantele, imi plac filmele frantuzesti, in schimb am urat dintotdeauna franceza si nu am reusit sa o invat niciodata, desi am studiat-o timp de (prea) multi ani.
2.7. Imi place tare mult sa fac fotografii, insa nu sunt deloc dornica sa fiu fotografiata.
2.8. Cred ca blogul este lucrul de care m-am ocupat cel mai mult timp cu regularitate - nu am hobby-uri de o viata, pentru ca, dupa cum spuneam, simt nevoia de spontaneitate. De blog imi face, insa, placere sa ma ocup.
2.9. Mereu am spus ca parul meu are o personalitate proprie - desi pierd mult timp ca sa il ingrijesc si sa il aranjez, sta cum vrea. Si sunt rare zilele in care sta si cum vreau eu!
2.10. Nu am rabdare sa ma uit la televizor, sa urmaresc seriale sau emisiuni. Prefer sa ma uit la un film bun, la cinema sau pe internet. Daca filmul nu m-a convins in prima jumatate de ora, probabil nu imi va placea pana la sfarsit.
2.11. Imi place tare mult sa citesc si mereu imi pare rau cand termin o carte buna. Nu am timp sa citesc atat cat mi-as dori si ce mi-as dori, insa daca gasesc o carte reusita, pierd noptile pana cand o termin. Tocilara, stiu :-)!
 
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi;

1. Care este floarea ta preferată?
Iubesc sa primesc trandafiri rosii, dar florile mele preferate sunt lalelele.
2. Prin călătoriile tale ce ţară/oraş te-a impresionat cel mai mult şi l-ai revedea fără să stai pe gânduri?
M-as duce din nou la Strasbourg, pentru ca are o semnificatie deosebita pentru mine.
3. Care este desenul copilăriei tale?
Hmmm...Frumoasa si Bestia. Si Sailor Moon!
4. Ce melodie ai asculta la nesfârşit pe repeat fără să te plictiseşti de ea?

Ascult o melodie pe repeat pentru doua-trei saptamani, apoi ma plictisesc teribil de ea. In acest moment, iubesc Duffy - Smoke Without Fire.



5. Te-a impresionat vreun film atât de tare încât ai plâns la el? Dacă da, care?
Da, am plans la multe filme. Daca sunt intr-o stare proasta, plang la orice film. Filmul la care am plans mult si care chiar m-a marcat este La Vita e Bella.
6. Colecţionezi ceva? Dacă da, ce obiecte?
Imi place sa imi cumpar brelocuri din orasele in care calatoresc. Si de cate ori am ocazia, imi maresc colectia de genti :D!
7. What’s your guilty little pleasure?
Sufleul de ciocolata cu o cupa mare de inghetata deasupra. Il savurez de fiecare data de parca ar fi ultimul din viata mea.
8. Ce produs nu ai mai folosi niciodată, chiar dacă l-ai primi gratis?
Am folosit acum ceva timp un spray pentru protectie termica de la Syoss. Mi-a displacut atat de tare incat acum nu ma mai las convinsa sa folosesc niciun produs Syoss.
9. Dacă ar fi să numeşti un singur produs de make-up de care nu te-ai putea lipsi care ar fi acela?
Greu de spus, dar cred ca as alege un ruj intr-o nuanta puternica. Putina culoare nu strica niciodata!
10. Munte sau mare?
Munte si mare, intotdeauna cu persoana potrivita! Si apusuri de soare, oriunde ar fi ele!
11. Vanilie sau ciocolată?
Ciocolata, intotdeauna! Daca vorbim despre inghetata, atunci aleg cele mai suprinzatoare arome - nu imi plac inghetatele de ciocolata si de vanilie.

Acum trebuie sa formulez eu 11 intrebari. Ia sa vedem!

1. Care este parfumul tau preferat?
2. Care crezi ca este piesa esentiala care ar trebui sa isi gaseasca locul in garderoba oricarei femei?
3. Daca ti-ai putea alege orice destinatie de calatorie si ai avea toate cheltuielile acoperite, pentru ce loc ai opta?
4. Vara sau iarna?
5. Iti place sa gatesti?
6. Daca ai avea ocazia sa iei pranzul cu o celebritate, pe cine ti-ai dori sa intalnesti?
7. Cu ce desert asociezi copilaria ta?
8. Care este melodia care te sensibilizeaza cel mai tare?
9. Din nenumaratele cosmetice pe care le folosesti acum, ce produs iti place cel mai mult?
10. Esti adepta cumparaturilor online?
11. Care este rezolutia ta beauty pe 2013?

Acum, nominalizarile!

Pentru ca multe fete au facut deja postarea asta, invit pe oricine sa raspunda la intrebari, pe blog sau intr-un comentariu! Mi-as dori sa aflu mai multe despre voi!

Sa aveti un weekend superb!

6 comentarii:

  1. 11. Care este rezolutia ta beauty pe 2013? MOre is less. Sunt ferm decisa sa nu traversez anul fara un produs high-end; sau daca nu high-end macar middle- end, ceva mai scumput dar pe care ma pot baza in orice moment.
    M-am saturat de produse ieftine care arata foarte urat dupa cateva ore.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. More is less si pentru mine, in tot, pentru 2013! Sper sa gasesti ceea ce iti doresti!

      Ștergere
  2. Don’t forget to grab the Liebster Award button for your blog!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ha ha ha spray-ul pentru protectie termica de la Syoss "mi-a mers si mie la suflet" :). L-am cumparat la scurt timp dupa ce a iesit pe piata si l-am folosit o singura data.
    Ma bucur ca ai raspuns la intrebari :)

    (Nena @ chilipiruriadunate.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma bucur ca m-ai nominalizat si ca ti-am descoperit blogul!

      Ștergere