miercuri, 6 februarie 2013

Lotiunea de corp Druide cu lapte de capra

O lotiune de corp cu lapte de capra este, poate, produsul pe care chiar nu ma asteptam sa il folosesc. Si cu atat mai putin sa imi placa...Dupa ce am incercat, insa, gelul de dus de la Druide si am fost foarte multumita, mi-am dorit, in sinea mea, sa descopar o crema formidabila, cu efecte similare, care sa hidrateze si sa hraneasca pielea.
Asa am am ajuns in posesia lotiunii de corp cu lapte de capra si cu lemn de santal, de la Druide, in speranta ca am descoperit produsul minune.
Cum socoteala de acasa nu se potriveste intotdeauna cu cea din targ, lotiunea nu a fost atat de minunata pe cat mi-am imaginat ca va fi.
Lotiunea are 99,98% ingrediente de origine naturala si 14,15% dintre acestea sunt organice. Are un pH de 5,5. Este o lotiune certificata organic. Am apreciat acest aspect si am sperat sa fie spectaculoasa si din alte puncte de vedere. Recomandata pentru pielea sensibila si pentru hidratarea intensa si revitalizarea acesteia, lotiunea de la Druide s-a dovedit a fi foarte eficienta in calmarea pielii iritate sau proaspat epilate. 

Sunt si cateva lucruri importante pentru care aceasta lotiune nu mi-a placut. In primul rand, de fiecare data cand am folosit-o, a trebuit sa fac un masaj temeinic pentru a o face sa se absoarba in piele. Lasa urme albe pe piele si foarte greu este absorbita. Deja sunt obosita dupa ce o folosesc.
In al doilea rand, are un miros greu de suportat, foarte puternic. Cat despre hidratare, pielea ramane, intr-adevar fina, dar nu mai fina decat dupa folosirea unei creme precum Neutrogena.
De asemenea, pielea ramane usor lipicioasa. Am avut surpriza de a imbraca  o tinuta stramta dupa aplicarea lotiunii si de a murdari tot interiorul hainelor cu urme albe, de la aceasta, desi nu mai erau vizibile pe piele. 

Tubul are 200 ml. Lotiunea are un termen de valabilitate de 6 luni de la deschidere. Daca o folositi regulat, o veti consuma repede. Eu am utilizat jumatate de tub la 4 aplicari. 

Desi este interesanta din anumite puncte de vedere, nu o voi recumpara. O gasiti in reteaua de farmacii Help Net, la un pret aproximativ de 65 ron.

4 comentarii:

  1. pare bunuta , totusi un pic cam scumpa , avand in vedere ca unturile naturale sunt in jur de 40 ron , 100 grame . Am folosit si eu un sampon impotriva caderii parului cu lapte de capra si a functionat , numai ca s-a cam uscat parul !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi se pare mare pretul si de aceea nu o voi recumpara, dar voi cauta si alte cosmetice cu lapte de capra :).

      Ștergere
  2. Whou jumatate de tub la 4 aplicari?Mie o crema de 200ml imi ajunge 2 luni cel putin de ma satur de ea cu toate ca imi dau dupa fiecare dus.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si mie imi ajung cremele de corp mult mai mult timp, dar lotiunea asta de corp s-a terminat in timp record :).

      Ștergere