joi, 31 ianuarie 2013

Huse de Iphone si umbrele cu un aer parizian chic!

Primesc, periodic, oferte la produse atat de incantatoare incat mi-ar fi imposibil sa ma decid pentru unul singur. Astazi, umbrelele si husele de telefon cu un aer chic, inspirate de farmecul parizian, mi-au bucurat privirea.

Ce spuneti, o umbrela precum cele de mai jos ar fi pata de culoare ideala intr-o zi mohorata si ploioasa?



Umbrela rosie Armelle ar fi remarcata printre umbrelele majoritar negre pe care le vedem pe strazi intr-o zi obisnuita ploioasa. Eu nu am mai vazut de mult o umbrela colorata si atat de simpatica! 
O puteti comanda de AICI.


Umbrela La Parisienne mi-a atras atentia pentru ca aceasta nuanta de bleu este, momentan, culoarea mea preferata. Desi se poarta verdele smarald in 2013, eu cred ca voi prefera bleu in aceasta primavara si sper ca magazinele sa fie intesate de bluze vaporoase in nuante similare cerului intr-o zi senina. 
Puteti comanda de AICI umbrela.

In aceeasi nota vesela si feminina, am remarcat doua huse foarte feminine pentru Iphone. 

Preferata mea este husa de mai jos, Romantique. Imi place contrastul dintre albastrul deschis al rochiei si fondul in nuante de mov. Husa este disponibila AICI.



 Nu la fel de chic precum umbrela, insa cu siguranta atractiva, este husa La Parisienne, disponibila AICI. Remarc varietatea nuantelor de bleu si turnul Eiffel, care intregeste acest tablou chic.


Urmatoarea postare este dedicata cosmeticelor preferate ale lunii ianuarie!
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu