miercuri, 30 ianuarie 2013

12 idei de cadouri pentru Ziua indragostitilor!


Se apropie Ziua indragostitilor si deja magazinele se intrec in oferte atractive.
Am selectat cateva dintre acestea, in speranta ca veti gasi vreun cadou care sa va aduca zambetul pe buze. Dupa ce va hotarati, gasiti o metoda de a-i sugera prietenului cu ce sa va surprinda.

Parfumurile si bijuteriile sunt alegerile conventionale pentru Ziua indragostitilor. Personal, prefer initiativele mai inventive, dar nu m-ar deranja sa primesc un parfum bun sau un set fin de bijuterii. 

Eu va recomand Lancome Tresor Midnight Rose. Este intens, persistent, romantic si seducator. 


Il gasiti AICI intr-un set care cuprinde apa de parfum, oja Vernis In Love in nuanta Midnight Rose si mascara Lancome Hypnose.

Un alt parfum deosebit pe care il puteti oferi este Comme une Evidence de la Yves Rocher. I-am scris un review AICI. Mie imi place mult. De Sfantul Valentin, parfumul este redus si este disponibil intr-un flacon romantic, de-a dreptul spectaculos. Il puteti comanda online, de AICI.


Daca visati la un parfum suav, delicat, mai putin intens, Mademoiselle Ricci de la Nina Ricci este sugestia mea. Il gasiti in parfumerii, dar si online, AICI.

Cat despre bijuterii, AICI puteti gasi o colectie impresionanta de seturi de argint. Mie mi-a placut un set in culoarea anului 2013, verde smarald. 


N-am cunoscut inca femeia care sa nu fie incantata de un lac de unghii. Si daca vorbim de patru lacuri de unghii OPI, deja totul suna mult mai atractiv. 
Eu am fost foarte entuziasmata de setul OPI Little Romantics. In cutia roz stau, frumos aranjate, patru mini lacuri de unghii - un Top Coat, plus nuantele Princesses Rule, Alpine Snow si Sweet Heart
Iubibil, de-a dreptul! Il gasiti AICI


Daca optati pentru ceva mai original, cadourile personalizate pot fi o buna alegere. 

Cana pe care ii puteti lasa un mesaj romantic in fiecare dimineata, i-ar aduce un zambet pe buze in fiecare zi. O puteti comanda de AICI si este potrivita atat pentru ele, cat si pentru ei.

Va recomand Love Darts daca v-ati dori sa oferiti un cadou mai indraznet, care sa asigure o seara reusita in doi. Trebuie doar sa exersati, ca sa nu ramaneti la stadiul de Remove your socks!

In aceeasi nota indrazneata se inscrie si clopotelul de mai jos. 


Din colectia excesiv de roz propusa de Swarovski pentru Ziua indragostitilor, va propun o husa roz pentru smartphone.


Eu recunosc ca nu mi-as dori nimic din sugestiile de mai sus. Mai mult ma entuziasmeaza Cartea ceaiului.

 Sunt o mare amatoare a ceaiurilor si mi-as dori sa aflu mai multe despre arta de a servi ceaiul. O puteti comanda de AICI si primiti cadou si un pachet de ceai. Cartea costa 16,5 ron.


Daca o carte despre arta ceaiului nu vi se pare adecvata Zilei indragostitilor, pachetele speciale pentru indragostiti exploreaza necunoscutele artei de a iubi. Oferta este bogata si cuprinde carti atat pentru cei interesati de bunastarea spirituala, cat si niste volume chiar interesante  despre istoria cuceririi, jocurile iubirii, dragoste si sexualitate si iubirea dezvaluita sub toate formele sale. 

Fascinant mi se pare volumul Istoria cuceririi amoroase, pentru scrierea caruia autorul a consultat 110 manuale de seductie, in incercarea de a surprinde si de a dezvalui tehnicile seductiei, in formele imbracate inca din Antichitate si pana astazi.



Nemira  

Nu sunt foarte sigura in privinta a ceea ce si-ar dori domnii...prietenul meu a fost incantat de un stick funky, in forma de minge de fotbal. Presupun ca toti microbistii vor avea aceeasi reactie! 
Pe cel de mai jos, il puteti comanda de AICI.

Iar pentru cei care viseaza ca piloteaza avioane precum Tom Cruise in Top Gun, mouse-ul de mai jos, disponibil AICI, este cu siguranta potrivit.



Dupa ce va hotarati ce va place din aceasta postare, trimiteti-o domnilor sa o citeasca si sa ia aminte!
Eu nu imi doresc parfumuri, oje sau bijuterii. Nu am primit, insa, de ceva timp, flori. Daca ar fi trandafiri rosii, as fi cu atat mai fericita!

Sa aveti o zi frumoasa!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu