joi, 24 ianuarie 2013

Dizolvantul de lac de unghii Cien

Produsele Cien mi-au atras atentia prin raportul excelent calitate-pret. Dupa ce am incercat lotiunea lor de corp si mi s-a parut excelenta, am hotarat sa schimb dizolvantul Oversa cu cel de la Cien. 

Este un dizolvant fara acetona, potrivit inclusiv pentru unghii false. Tubul este destul de mare incat sa ma plictisesc pana la consumarea dizolvantului - are 200 ml si se consuma foarte greu.


Cel mai mult mi-a placut sistemul de aplicare a dizolvantului pe discheta demachianta - se deschide tubul si se apasa pe ventuza din interiorul capacului cu discul de vata. Pe suprafata acestuia este distribuit dizolvant, fara ca discheta sa fie imbibata si fara a exista riscul de a varsa dizolvantul. Este un sistem foarte practic si din acest motiv, dizolvantul Cien este util si in calatorii. Din pacate, cantitatea de dizolvant distribuita pe discheta este prea mica si trebuie apasat de cel putin 3 ori pentru o cantitate rezonabila.





Cat despre abilitatile sale de a dizolva oja, sunt multumita. O singura discheta curata toate unghiile de lac transparent. Trei dischete sunt necesare pentru curatarea temeinica a unei oje rezistente. Mirosul este puternic, dar nu deranjant. Nu este la fel de bun precum Oversa, dar per total, nu este nici de neglijat.

Pretul este accesibil - pentru 200 ml de dizolvant, platiti 6 ron. 
Gasiti dizolvantul Cien in magazinele LIDL.

2 comentarii:

  1. Si eu am un produs similar, dar din DM. L-am luat tot cu 5-6 lei, insa are doar 125 ml de produs. Data viitoare il voi incerca pe acesta.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca 200 ml imi vor ajunge un an :)! Eu sunt destul de multumita de Cien, ti-l recomand. Te pup!

      Ștergere