duminică, 27 ianuarie 2013

Promotii Remington pentru un par de invidiat!

eMAG are promotii in aceasta perioada la produse care fac parul indisciplinat, aspru, rebel, sa arate superb! M-am bucurat sa vad preturile avantajoase de la gama de ingrijire a parului Remington, pentru ca am fost mereu multumita de calitatea acestei marci. 

Foehn-ul Remington Keratin Therapy Pro Dryer merge de minune si m-a ajutat enorm sa imi aranjez parul asa cum imi doresc, fie ondulat, fie drept. Nu se supraincalzeste si nu arde parul. Sunt foarte multumita de el si cred ca am facut o buna investitie atunci cand l-am achizitionat. Daca il doriti si voi, il puteti achizitiona inclusiv de AICI.
Placa mea de par Remington functioneaza si ea perfect de mai bine de trei ani. 

Ce mi-as dori acum ar fi o trusa de bigudiuri Remington. Am vazut cate lucruri spectaculoase se pot face cu cele 12 bigudiuri electrice. Am fost multumita si de invelisul de ceramica ionizata care stopeaza electrizarea si arderea parului. 
Ar fi perfecte pentru buclele mari pe care mi le doresc, lejere. Dupa ce am vazut si video-ul de mai jos, mi-am dat seama ca pe parul meu lung, rezultatele ar fi mai spectaculoase. Want, want, want!

Trusa are un pret special in perioada aceasta, de 120 ron. O puteti comanda de AICI.

Si ondulatorul Remington Pearl Pro este redus la 120 ron. Ondulatorul este mai practic si obtineti rezultate deosebite intr-un timp scurt, cu putina indemanare. Recunosc, eu nu sunt adepta ondulatoarelor si prefer sa folosesc foehn-ul si peria sau bigudiurile. Cu toate acestea, daca va tenteaza, il gasiti AICI .


Parul drept este sexi si multe fete il prefera in locul buclelor. Placa de indreptat parul Remington S1001CRK vine la un pret promotional de 95 ron, impreuna cu un set pentru o manichiura speciala. 
Placa are invelis ceramic si nu ar trebui sa aveti nicio problema legata de degradarea parului, daca o utilizati impreuna cu un spray termoprotector. O puteti gasi AICI

 Va doresc o duminica placuta!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu