miercuri, 20 martie 2013

Cateva cuvinte despre gelul revigorant de ochi Avon Planet Spa cu caviar

Gelul revigorant de ochi Avon Planet Spa cu extract de caviar a ajuns in posesia mea intr-un moment potrivit - aveam nevoie de o noua crema de ochi, nu ma puteam decide ce sa cumpar si am primit acest gel.  Recunosc, de la inceput am fost sceptica, pentru ca un gel mi s-a parut prea putin pentru a hidrata zona ochilor. Am hotarat, insa, sa ii acord o sansa si l-am folosit timp de sase saptamani.


Gelul in sine nu m-a impresionat deloc, insa am observat si cateva lucruri bune la acest produs. 

In primul rand, mi-a placut textura. Termenul de "gel" este oarecum potrivit pentru a il descrie - consistenta sa ma determina sa il aseman mai degraba cu un ser transparent, cu particule sidefate. Gelul se absoarbe instantaneu in piele. Dupa aplicare, lasa pielea intinsa si are un efect subtil de iluminare a acestei zone.




Nu am observat senzatia aceea de hidratare pe care o confera majoritatea cremelor. Am sesizat, insa, efectul de umplere a ridurilor, pe termen scurt (chiar foarte scurt...in jur de o ora dupa aplicare).

Mi s-a parut util si ca baza de machiaj. Am intins concealer-ul fara probleme dupa aplicarea gelului.

Ambalajul este igienic. Gelul este ambalat intr-un tub practic, de 15 ml, care permite dozarea sa. 
Tubul este opac si nu am reusit sa estimez cat produs a mai ramas dupa cele 6 saptamani de utilizare zilnica.

Nu am avut nicio neplacere cat timp am folosit gelul acesta - nu mi-a iritat zona ochilor, ci s-a absorbit repede, fara a ma nemultumi din acest punct de vedere.

Mai jos aveti lista de ingrediente. Asemenea celorlalte produse din aceasta gama Planet Spa, acidul hialuronic si extractul de caviar sunt spre sfarsitul listei, in concentratii reduse.

AQUA, GLYCERIN, HAMAMELIS VIRGINIANA EXTRACT, PENTYLENE GLYCOL, CARBOMER, BENZYL ALCOHOL, TETRASODIUM EDTA, SODIUM HYDROXIDE, METHYLPARABEN, MICA, POLYACRYLAMIDE, PPG-5-CETETH-20, C13-14 ISOPARAFFIN, ETHYLENE, LAURETH-7, HYALURONIC ACID, CAVIAR EXTRACT, LAMINARIA JAPONICA EXTRACT, CI 77891, 1020402-001

Gelul are, desigur, si niste minusuri. 

In primul rand, nu are SPF. Nu am avut nicio crema de ochi cu SPF pana acum, insa am suplinit aceasta lipsa prin aplicarea unei creme cu factor de protectie solara mare, inclusiv in jurul ochilor.

In al doilea rand, nu am observat nicio imbunatatire a aspectului zonei ochilor in perioada in care am folosit gelul. Nu mi-a ameliorat cearcanele, nu a hidratat pielea din jurul ochilor asa cum mi-as fi dorit, nu m-a impresionat cu nimic.

Dupa ce am primit produsele Paula's Choice, am renuntat la el fara niciun regret. Mie mi s-a parut o crema banala, multumitoare eventual pentru cineva care nu are nicio problema in zona ochilor si doreste, pur si simplu, sa foloseasca o crema usoara.

Eu nu intentionez sa recumpar acest produs. In cazul in care va tenteaza, il puteti comanda din cataloagele Avon. Luna aceasta are un pret de 15 lei. Gelul este disponibil si online, aici.

Daca va tenteaza si alte produse Planet Spa cu extract de caviar, am mai scris despre serul facial revitalizant si despre masca cu extract de caviar.


O zi frumoasa va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu