marți, 12 martie 2013

Crema de fata La Roche Posay Hydreane Legere - review

              Cum sa hidratezi un ten gras, cu puncte negre, fara a-i face mai mult rau? 

Cred ca intrebarea aceasta framanta foarte multe persoane. Eu am incercat sa raspund acestei probleme prin folosirea unor dermatocosmetice destinate hidratarii, dar cu o formula lejera. Cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, am ajuns sa incerc o multime de creme aparent usoare si suficient de hidratante, care nu au facut, de fapt, nimic pentru tenul meu.



In aceeasi tentativa de a gasi o crema hidratanta, cu formula adecvata unui ten mixt, usor problematic, am decis sa incerc La Roche Posay Hydreane Legere.

Hydreane Legere este o crema hidratanta, destinata tenului sensibil. Este imbogatita cu apa termala. Se recomanda utilizarea sa dimineata si seara.

Eu am folosit-o timp de doua luni, numai dimineata, pe fata si pe gat. 

In cele doua luni, i-am descoperit o serie de avantaje, dar nu pot spune ca m-a impresionat cu ceva.

Crema are cateva puncte tari:

  • Ambalajul este practic si igienic. Crema este ambalata intr-un tub de 40 de ml. Problemele apar cand tubul este aproape gol si este foarte dificil sa mai scoateti restul de crema din tub.
  • Crema nu contine parabeni.
  • Mi s-a parut o foarte buna baza de machiaj. Lasa pielea fina, asemenea unui primer. Dupa aplicarea cremei, fondul de ten se intinde foarte usor. 
  • Se absoarbe instantaneu in piele si nu o lasa grasa. 
  • Pretul cremei este accesibil. Eu am cumparat Hydreane Legere de pe Webfarm.ro, cu aproximativ 42 de lei.
 Hydreane Legere are si cateva puncte slabe, pe care nu le-am putut trece cu vederea:

  • Nu are SPF.
  • Nu am vazut nicio imbunatatire a aspectului pielii in cele doua luni de utilizare.
  • In cateva ore de la aplicare (3-4 ore), fata capata un luciu foarte neplacut.
Mai jos puteti vedea lista completa a ingredientelor:

AQUA, GLYCERIN, CYCLOHEXASILOXANE, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, AMMONIUM POLYACRYLDIMETHYLTAURAMIDE, MYRISTYL MYRISTATE, SODIUM HYDROXIDE, STEARIC ACID, POLYPHOSPHORYLCHOLINE GLYCOL ACRYLATE, XANTHAN GUM, CAPRYLOYL GLYCINE, CAPRYLYL GLYCOL, ACRYLATES COPOLYMER, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, GLYCERYL STEARATE SE, PARFUM.
 

Mie mi s-a parut o crema banala si nu am gasit niciun motiv pentru a o recumpara. 

Sunt curioasa daca ati incercat-o! Ce crema de fata folositi in prezent? 

O zi buna va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu